zondag, mei 22, 2016

Ann Albers en de Engelen - “Liefde Leeft Onder de Gehele Schepping” - 21 Mei 2016


Ann Albers en de Engelen
“Liefde Leeft Onder de Gehele Schepping”
21 Mei 2016

Haal adem. Val in je hart en adem alsof je alle Liefde in het Universum zou kunnen inhaleren. Haal wederom adem en laat deze Liefde diep in je zinken, jou opvullend, jou verjongend, jou ontspannend. In waarheid, dierbaren, is Liefde te allen tijde daar voor jullie.
Liefde is daar in de ochtend diens eerste warme Zonnestralen. Dit is waarom de vogels met vreugde zingen elke en iedere dageraad. Geef dank aan jullie Zon, want het is het Licht dat jullie je fysieke leven geeft. Jullie Zon heeft een ziel, dat zeer gelijk is aan het zuivere Licht van God dat altijd de wolken weg wil branden, en het leven binnenin alle levende wezens wil activeren.
Liefde is daar, wachtende op jullie onder jullie voeten in de omhelzing van jullie Moeder Aarde. Voel het gras, de grond, het zand onder jullie wanneer jullie buiten lopen en geef dank voor dit levende, ademhalende wezen dat jullie prachtige planeet bewoont, want Haar ziel houd zeer veel van jullie, voedt jullie en geeft jullie leven. Zij geeft jullie de woning waarin jullie ziel toegestaan is om met diens diepere waarheden te spelen en deze te ontdekken.
Liefde is daar in de ogen van een dierbare vriend die jou troost en valideert, en Liefde is daar in de ogen van de duisterste ziel, smekend om bevrijding van het knechtschap van het foutief denken en de kwetsende leugens.

Liefde leeft onder de gehele Schepping, hunkert naar expressie, hunkert ernaar om gezien, ontvangen, gevoeld en tot uitdrukking gebracht te worden. Jullie zijn nooit zonder Liefde dierbaren. “Zoek en gij zult vinden. Klop en de deur zal geopend worden”. Liefde wacht geduldig om zichzelf aan jullie in de gehele schepping te openbaren.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen

****

Boodschap van Ann
Hallo Iedereen,
De engelen herinneren ons er onophoudelijk aan dat Liefde wachtende is om van ons te houden! Alles dat we hoeven te doen is ons open te stellen om het te ontvangen! Ik doe dit iedere ochtend.
Voorafgaand aan mijn “Dancing with Angels” klas, heb ik mezelf ingeplugd, opgeladen en heb ik gebeden. Dierbare God laat deze dag met Liefde gevuld zijn. Werk door mij heen om harten aan te raken, om grotere Liefde te ontwaken, mensen te helpen bij het herinneren wat hun ziel al weet … en vergeet niet, veilig autorijden en goede koffie voor iedereen alstublieft!
De rit was prachtig! De koffie was geweldig! Het opzetten van de klas nam minder dan 15 minuten en we hadden een schitterende groep van zielen die werkelijk hun gaven omhelsden en zich voor de hemelen openstelden. Een paar dapperen, die nog niet eerder gechanneld hadden, gingen recht voor de groep staan, en in een handeling van totaal vertrouwen/geloof, vielen zij in een trance en brachten prachtige energie en boodschappen van de hemelen door! Tranen stroomden, harten openden zich, en ik gaf dank voor het leven.
De dingen werden zelfs beter! Kort voor het einde van de dag, voelde ik dat de staar-energie aangezet begon te worden. Ik had nog nooit voor een levende groep gestaard. Ik wist niet hoe het zou werken. Ik dacht gekke dingen … Zou mijn hoofd uit zichzelf gaan draaien? Hoe zou ik iedereen kunnen bereiken? Ik weet dat Braco dit de gehele tijd doet, maar hij spreekt niet publiekelijk en ik heb geen leraar, anders dan de engelen die mij eenvoudig, altijd adviseren om te vertrouwen!
Dus zei ik stilletjes tegen God, “Als u wilt dat ik dit doe, geef me dan een teken”. Binnen een minuut stak een dierbare dame in het publiek haar hand op, “Ga je vandaag staren?” Dat was mijn teken. Ik zei ja.
Dus voor de eerste keer, na een klas, gaf ik me over aan de energie voor de mensen die wilden blijven. Robin Miller’s hemelse muziek speelde op de achtergrond en ik gaf me niet eerder over toen een Liefdeskracht, krachtiger dan ik ooit gekend heb, me greep en door mij heen begon te stromen. Mijn hoofd draaide uit zichzelf. Toen de energie zich door mij heen met iedere ziel verbond, voelde ik een uitbreiding van Liefde dat in/naar de kosmos scheen te rimpelen.
Ik zag de meest prachtige dingen die ik ooit gezien had … eerst leken de mensen te verdwijnen! Outfits van kleding stonden waar zij geweest waren en ik kon de ramen en muren erachter zien. Toen, terwijl de focus verschoof, verschenen zij opnieuw als prachtige, stralende transparante wezens van Licht! Wij waren omhelst door een schitterende wolk van wit Licht dat de zaal vulde, en ons allemaal omhelsde. Ik kon het zelfs niet in woorden omzetten. Alles dat ik kon fluisteren toen ik terug vrijgegeven werd aan mijn normale staat van Zijn was, “Jullie zijn zo geliefd”. Dat zijn jullie. Dat ben ik. Dat zijn wij allemaal. Het is voorbij onze bekwaamheid om het te begrijpen.




Dus deze week, als je dat leuk vindt, probeer een kleine uitoefening die ik iedere dag doe om op te laden, om je spirit te ontwaken en je lichaam te voeden:
1. Gedurende één of twee minuten, verbind je met de Zon…
Sta de zonnestralen toe om op jou neer te schijnen, zelfs als het alleen maar in je verbeelding is. Heb de bedoeling diens Licht te ontvangen. Adem het in en verbeeld je dat het iedere cel in je lichaam kan vullen. Ik doe dit iedere ochtend. De energietrilling van de Zon ontwaakt het Licht binnenin ons en vonkt de wens van onze Ziel aan om iedere dag lief te hebben en volledig te leven.
2. Gedurende een volgende één of twee minuten, verbind je met de Aarde…
Sta blootsvoets op de Aarde, of in je verbeelding. Je hebt de bedoeling je te verbinden met Haar energie dat het fysieke lichaam voedt en verlevendigt. Je kunt deze intentie hebben voordat je naar bed gaat… “Terwijl ik slaap dierbare Moeder Aarde, sta alstublieft uw genezende frequenties toe om mijn fysieke lichaam te voeden.”
3. Voel jezelf als een brug tussen Hemel en Aarde…
Verbeeld je een kolom van puur Licht dat op en neer reist in je volmaakt uitgelijnde wervelkolom. Het gaat diep in/naar het centrum van de Aarde en verbindt jou met de hemelen. Haal adem. Voel jezelf volmaakt in evenwicht en ertussenin gecentreerd, en verlevendigd door zowel de Hemel als de Aarde.
Je hebt net je energie op een manier uitgelijnd die je dag zoveel gemakkelijker en meer gratievol zal maken. Wanneer je uit je centrum raakt, herhaal dan gewoon weer stap #3 en voel de energie door je heen gutsen. Liefde IS altijd daar!
Ik houd van jullie allemaal!
Heb een gezegende & prachtige week!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten