zondag, mei 08, 2016

Ann Albers en de Engelen - “De Verbinding met Liefde Herinneren” - 7 Mei 2016


Ann Albers en de Engelen
“De Verbinding met Liefde Herinneren”
7 Mei 2016

Er is geen noodzaak om angstig voor de wereld te zijn. Er is geen noodzaak om angstig te zijn omdat de planeten uitgelijnd zijn in een moeilijke configuratie. Er is geen noodzaak om angstig te zijn als jullie geliefden niet in de staat zijn waarin jullie wensen dat zij zijn. In waarheid dierbare vrienden, allen op de planeet Aarde, inclusief jullie, zijn precies waar jullie moeten zijn voor jullie lessen in deze tijd. Een ieder van jullie heeft een uniek “curriculum,” unieke lessen en unieke omstandigheden waarin jullie gekozen hebben om te groeien. Voor altijd en eeuwig, jullie en ieder ander op de planeet zijn precies waar zij verondersteld worden te zijn. Al het leven zweert samen om jullie je verbinding met Liefde te doen laten herinneren.
Jullie vragen frequent aan ons, “Hoe kunnen moeilijke omstandigheden mij helpen me mijn verbinding met Liefde te herinneren?! Ik voel me niet geliefd wanneer ik niet weet hoe ik de rekeningen moet betalen, wanneer mijn echtgenoot me bedriegt, wanneer ik een ziekte heb! Hoe probeert dit mij te helpen om Liefde te herinneren?” Dierbaren, deze zijn precies de juiste vragen om te stellen.
In iedere uitdaging, daar is een kans om naar de energie binnenin jou te kijken dat ernaar toe leidde. Vertrouwde je misschien anderen meer dan je eigen instincten? Gaf jij jezelf ervan langs en stond aldus toe om de vibraties van de wereld te helpen? Nam je gebrek waar of voelde je angst dat naar jou teruggespiegeld werd? Liet jij je een situatie welgevallen welke niet echt prachtig was en aldus aangaande je eigen hart “bedrieglijk” was? Deze zijn slechts mogelijke scenario’s. In waarheid zal een ieder van jullie een uniek antwoord hebben.

Dus, wanneer het ook maar is dat jij jezelf gewaarwordt in een uitdagende of ongemakkelijke situatie, in plaats van aan te nemen dat je niet geliefd bent, zit met je engelen, haal diep adem en heb de moed te vragen, ”Hoe probeert deze situatie mij te leren om van mezelf te houden?” Vertrouw erop dat, of je het antwoord onmiddellijk in dat moment ontvangt of niet, te zijner tijd het antwoord zal komen. Dan, of je nu wel of niet onmiddellijk een antwoord ontvangt, streef ernaar om zo liefdevol en vriendelijk tegen jezelf als mogelijk is te zijn, want Liefde begint onmiddellijk je vibratie te verschuiven en stuurt je in/naar een vriendelijkere toekomst.   
Dierbaren, wij houden van jullie. Wij weten dat jullie Aarde school bij tijden vreselijk uitdagend is. Niettemin, in zelfs de diepste beproevingen, is Liefde daar, onder het oppervlak en probeert tevoorschijn te komen. Vertrouw hierop. De waarheid hiervoor zal jullie door de uitdagingen heen, en in/naar een prachtige, heldere en lichtgevulde tijd in jullie leven dragen.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.

-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
“Vertrouw Alles! Focus op de Gewenste Uitkomst. Je Bent Niet Alleen!”
Hallo iedereen!
Mensen denken soms dat, omdat ik met de engelen werk, mijn leven zonder uitdagingen is. Echter, ik ben ook onderworpen aan dezelfde vibrationale wetten zoals ieder ander op deze planeet en zoals ieder ander ga ik door te groeien en nieuwe gebieden te ontdekken waarin ik lief moet hebben, moet vertrouwen en geloven in de goedheid ingekapseld binnenin iedere omstandigheid.
Een paar weken geleden deed ik een Online Staren. Gedurende maanden nu heeft mijn Internet aardig goed gewerkt. Echter, de laatste paar weken, is het Internet vreselijk traag geweest. Dit veroorzaakte dat de ‘live streams’ er nogal “gepixileerd” of schokkerig uitzagen voor de kijkers. Ik was er niet verrukt over! Ik vroeg me met humor af of Braco ooit op meubels moest kruipen en moest spelen met de bedrading voorafgaand aan een livestream! Ik ben technisch slim, maar zelfs met alles dat ik weet, had ik geen controle over de lijn die mijn huis binnenkomt! Ik kon alleen maar mijn best doen om rond diens traagheid heen te werken.
De avond voorafgaand aan het laatste staren, was ik aan de telefoon met mijn Internet Provider tot aan middernacht. Zij beloofden dat de verbinding de volgende ochtend sneller zou werken. In plaats daarvan, was het slechter! In plaats van in paniek te raken deed ik zoals de engelen mij geïnstrueerd hadden. Ik ging naar buiten, zat rustig en vroeg, “OK, wat ben ik hier aan het leren? Hoe ben ik aan het leren om meer van mezelf te houden?” Het antwoord was hetzelfde als dat het geweest was op alle staar-dagen. “Vertrouw alles! Focus op de gewenste uitkomst. Je bent niet alleen.” Ik zat buiten in meditatie, focussend op werkende streams en mensen die in staat zijn om de energie te voelen, ongeacht wat dan ook. Ik ging terug naar binnen en de snelheid was niet verbeterd. Nog steeds hard werkend om te vertrouwen, kreeg ik contact met Karl, die mij, na verscheidene suggesties gemaakt te hebben, vertelde om mijn laptop aan te sluiten in plaats van mijn gebruikelijke webcam, omdat het minder bandbreedte zou gebruiken. Bingo! De stream was niet perfect, maar het werkte! Precies zoals ik hoopte, voelden de mensen de energie. En was ik er voor de duizendste keer aan herinnerd dat ik problemen niet zonder menselijke hulp hoef op te lossen!  
De les ging die week verder … een dag voorafgaand aan mijn klas in Sedona, onmiddellijk nadat ik een nieuwsbrief uitgestuurd had met een link voor de klas, crashte mijn website. “OK, wat ben ik hier aan het leren God? Hoe leer ik om meer van mezelf te houden?” Hetzelfde antwoord als voorheen! “Vertrouw alles! Focus op de gewenste uitkomst. Je bent niet alleen!” Onmiddellijk kreeg ik de begeleiding om een nieuwsbrief te versturen met de info en om de mensen van de website te bellen. De mensen kregen de info, de website mensen kregen het probleem opgelost, en een paar mensen raakten plotseling geïnspireerd om op het laatste moment voor de klas op te dagen! Zoals altijd, het Goddelijke weet het het beste … en ik zal altijd lerende zijn.
Dus deze week, neem één of twee uitdagingen en vraag eenvoudig, “Wat ben ik hier aan het leren? Hoe probeert dit mij te leren om meer van mezelf te houden?” Als je het niet onmiddellijk hoort, vertrouw erop dat het naar je toe zal komen. Wanneer wij onze lessen krijgen … beginnen de dingen plotseling te verschuiven en te veranderen alsof door magie.
Ik wens jullie allemaal een gezegende en prachtige week … en groei met gratie en gemak!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten