zondag, mei 31, 2015

Ann en de Engelen - Goddelijke Liefde is de Wortel van Al het Bestaan - 30 mei 2015


 
Ann Albers en de Engelen
" Goddelijke Liefde is de Wortel van Al het Bestaan"
30 Mei 2015
 
Vier de heldere, prachtige en schitterende zielen die jullie werkelijk zijn. Jullie zijn Gods Liefde in een menselijke gestalte geschonken, en hebben een ervaring van het leven op de Aarde. Jullie zijn hier om jullie Liefde en jullie verbinding met Liefde te herinneren. Jullie zijn hier om Liefde te zien, Liefde te zijn, en Liefde met de wereld te delen. En Goddelijke Liefde dierbaren - als in tegenstelling tot menselijke liefde - ziet er niet altijd uit op de manier dat jullie dachten dat het zou.
Goddelijke Liefde is aanwezig of je het wel of niet "voelt", hoewel jij je zeer zeker fantastisch voelt wanneer je verbonden bent met deze werkelijkheid. Goddelijke Liefde is niet wat je "doet" hoewel het prachtig tot uitdrukking wordt gebracht bij acties. Goddelijke Liefde "dient" niet altijd anderen op de manieren waarop jullie leerden om te dienen, en Goddelijke Liefde is het niet altijd eens met diegenen rondom jullie heen.
Goddelijke Liefde, dierbaren, IS eenvoudig. Goddelijke Liefde is de wortel van al het bestaan. Goddelijke Liefde krijgt gestalte in miljarden vormen - in Universums, sterren, planeten, planten, dieren, oceanen, bergen, in jou, in diegenen waar je van houdt en in diegenen waar je niet van houdt. Goddelijke Liefde is een ongeziene substantie van waaruit creatie gevormd wordt. Tot aan de graad dat een wezen of een ding in diens pure staat bestaat - zal je de Goddelijke Liefde er van binnenuit zien stralen.
Dit is waarom je schoonheid ziet en jij je in de natuur geïnspireerd voelt - omdat de natuur in diens zuivere staat van zijn bestaat. Dit is waarom je liefde in de ogen van baby's ziet - omdat zij nog niet geleerd hebben om anders te zijn dan wie zij zijn. Dit is waarom je liefde ziet in het kwispelstaarten en knuffelen van jullie jonge honden en katten, omdat zij eenvoudig zijn wie de Schepper ontwierp hen te zijn.

Jij ook bent gevormd vanuit Goddelijke Liefde. Wanneer jij je authentieke zelf bent, op ieder gegeven moment, zal de wereld ook de Liefde van de Schepper door jou heen zien stralen. Als je huilt wanneer je verdrietig bent, zullen degenen die in verbinding met Liefde zijn je troosten. Als jij je waarheid vriendelijk tot uitdrukking brengt, zullen diegenen die het met je eens zijn jou vinden en diegenen die dat niet zijn zullen besluiten of zij in jouw buurt thuishoren of niet. Als jij je vreugdes, gaven en talenten deelt, zullen diegenen die Liefde in diens vele vormen vieren jou vieren.
Als je begint om alle aspecten van je wezen te accepteren en in ere te houden als Goddelijke Liefde dat probeert om naar de oppervlakte te komen, zal je beginnen om jezelf op een volledige nieuwe en andere manier te zien. De wereld zal zichzelf rondom jou heen ordenen. Sommigen zullen ervan houden wat jij aan te bieden hebt en sommigen zullen dat niet. Geloof het of niet, maar niet iedereen houdt van chocolade, niet iedereen houdt van vanille. Sta jezelf toe om jezelf te zijn. Sta de wereld toe rondom jou heen te verschuiven en te veranderen. Je zult uiteindelijk met diegenen achtergelaten zijn die van je houden precies zoals je bent.
Jullie zijn Licht dierbaren, jullie zijn Goddelijke Liefde. In waarheid bestaat er niets anders. De vraag is niet of Liefde wel of niet aanwezig is in alle dingen, alle wezens, en in jou … de vraag is alleen, "Ervaar jij deze waarheid."
Wij verlaten jullie met een gebed…
"Lieve God dat het Licht van Uw Liefde binnenin mij naar boven mag komen. Dat ik het in ieder aspect van mijn leven mag voelen. Dat ik de gelukzaligheid van mijn vereniging met Uw Liefde mag ervaren en dat ik een baken van dit Licht in de wereld mag zijn."
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Het Echte Zelf
Hallo iedereen!
Het zou onmogelijk zijn om met engelen te werken en te vermijden het horen van de zinsnede, "Wij zijn Liefde en Licht van God" in de één of andere vorm, honderden keren per maand! Dus weet ik dit … intellectueel. Desalniettemin, is de uitdaging altijd om met deze werkelijkheid te verbinden en het diepgaand te voelen, zelfs wanneer het leven of wij niet handelen of eruit zien zoals wij wensen.
Een paar wegen geleden schreef ik over mijn ervaring van het zien van het Licht dat je gewoonlijk ziet wanneer je sterft. Het raakte me, veranderde me, en verdiepte me op een manier die ik nog maar net begin te begrijpen. Het was levend en het sprak tegen mij - niet in woorden - maar in gevoelens van acceptatie zo diepgaand en diep dat ik ertoe gekomen ben om mezelf op volledige nieuwe niveaus te accepteren. Het herinnerde me eraan, via het diepe voelen, om me met de Liefde te identificeren welke binnenin ons allen leeft. En natuurlijk, in Goddelijke Perfectie, deed deze ervaring zich voor op de avond voordat ik mijn volgende serie van Ann & the Angels begon te filmen, met de naam "Magische Zelf Liefde!"
Wij hebben een neiging om over ons "zelf" te denken als onze verschijningsvorm, onze persoonlijkheid enzovoorts, maar in waarheid zijn deze dingen slechts containers voor het grotere "Zelf" - de Liefde van God - welke in de gehele Schepping leeft en ademhaalt. Ik kijk nog steeds in de spiegel en zie "Ann". Ik heb nog steeds "Ann gevoelens en gedachten". Maar ik ervaar vaker de grotere werkelijkheid waarin "Ann" verblijft … alsof "Ik Ann" het glas met water ben, maar er een grotere werkelijkheid is, genaamd "water", dat in/naar de gehele Schepping gegoten wordt, of "Ik-Ann" is een unieke container voor Liefde en is er een grotere werkelijkheid genaamd "Liefde" van waaruit de gehele Schepping gemaakt is. Hetzelfde is voor jullie allemaal waar … voor "wij" allemaal zou ik moeten zeggen J
Dus de volgende keer dat je begint jezelf te oordelen of te bekritiseren, stop. Ben meedogend met jezelf. Je bent zoekende om je de Liefde te herinneren die binnenin jou leeft. Wij maken wat wij noemen vergissingen - dingen die niet het de resultaten hebben die we willen. De engelen noemen hen "kansen om te leren". Wij doen en zeggen dingen die bij tijden niet zo liefdevol zijn. De engelen herinneren ons eraan dat wij ernaar streven om Liefde te ervaren en tot uitdrukking te brengen zelfs in onze meest niet-glorieuze en onvriendelijke momenten.
Liefde leeft altijd binnenin ons. We ervaren het of niet, maar we proberen het altijd - ongeacht hoe ongemakkelijk ook. Tot aan de graad dat wij deze Liefde zien en toestaan in onze levens naar de oppervlakte te komen, ervaren wij vreugde. Zelfs in de dieptes van kwaadheid, pijn, spijt of een duizend andere zogenaamde "negatieve" emoties en situaties, is Liefde daar, aanwezig in jouw dieptes, proberend naar de oppervlakte te komen. De volgende keer dat je van plan bent om liefdeloos, oordelend of kritisch richting jezelf te zijn, herinner jezelf eraan, "Liefde is aan het proberen naar de oppervlakte te komen. Hoe zou ik het toe kunnen staan om het aldus vriendelijker te doen. Hoe kan ik mezelf accepteren zoals ik ben en meer diepgaand van mezelf houden? Hoe kan ik meer Liefde in/naar dit moment brengen." Dit soort van denken verandert je leven, transformeert je pijnen, en helpt je te gidsen naar vriendelijkere werkelijkheden.
En als je geïnspireerd bent om meer te leren, ik kijk ernaar uit om je te begeleiden in mijn nieuwe 12-wekelijkse serie van "Magische Zelf Liefde". Het gaat van start aankomende woensdag en als je het dan niet kunt bekijken, zal het als 'video on demand' naderhand beschikbaar zijn. Ik bied beide concepten aan, de visionaire ervaringen van reizen voorafgaand aan de geboorte, na het sterven, en het verbinden met je Licht, alsook zeer praktische en realistische manieren over van jezelf houden in het leven, in relaties enzovoorts … ongeacht wat de wereld om je heen aan het doen is. Ik denk dat dit iets van het meest belangrijke materiaal is dat ik onderwijs. Als iedereen werkelijk van diens meest Oprechte, Diepste Zelf houdt … dan zouden onze aardse levens zoveel dichter bij de Hemel zijn J.
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende week!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten