maandag, december 29, 2014

Ann en de Engelen - Adem Je Toekomst In - 27 December 2014


Ann Albers en de Engelen
"Adem Je Toekomst In"
27 December 2014
Adem! Denk aan iets prachtigs dat je graag zou willen creëren in het Nieuwe Jaar! Je bent net begonnen om jezelf en je leven te hercreëren. Je hebt net je prospecten ingesteld op het pad dat je wenst.
Adem wederom. Denk wederom aan iets dat je graag zou willen creëren of ervaren in het Nieuwe Jaar. Verbeeld je nu dat je aan het einde van 2015 bent, terugkijkend, de tevredenheid van de vreugde voelend van het hebben van deze ervaring. Adem die vreugde in. Adem die tevredenheid in. Adem die Liefde in.
Dierbaren, Gelukkig Nieuw Jaar, en Gelukkige Nieuwe Jij. Je hebt net jezelf op een pad geplaatst waar je op wenst te lopen in 2015. Je hebt al gevoeld hoe het aan zal voelen. Je ziet het met je innerlijke ogen, ervaart die mogelijkheid met je ziel.
Lijn jezelf met Liefde uit in 2015 dierbare vrienden. Lijn jullie harten uit met het goede dat jullie wensen te ervaren. Bevrijd jullie zelf van het knechtschap van negatieve wensen, angstige gebeden, en verwachtingen of teleurstellingen. Gebruik het door God-gegeven gereedschap van jullie wonderbaarlijke geesten om je te focussen op wat goed en werkelijk is. Maak van jullie gebeden hoopvolle en vreugdevolle gebeden van geloof-gevulde verwachting. Verwacht dat het goede van alle ervaringen komt en dat liefde ernaar streeft zich in alle dingen tot uitdrukking te brengen.

Wij houden zoveel van jullie. Het is onze wens voor jullie in het komende jaar, en inderdaad in ieder moment van jullie leven, dat jullie de Liefde zouden voelen van waaruit jullie gecreëerd zijn in ieder moment van jullie levens.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.

-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Een Jaar van Verbijsterende Goedgunstigheid
Als ik terugkijk op dit jaar ben ik in verbijstering van hoeveel er gebeurd is. Ik heb enige van mijn diepste angsten onder ogen gezien en kwam tevoorschijn met de bekwaamheid om Liefde zo sterk te channelen dat het soms anderen hun angsten en pijnen wegneemt. Ik ben gegaan van het niet hebben van wat voor aanwijzing dan ook hoe te zijn als ik voor de camera sta, naar het klaar te spelen in buitengewone uitdagende condities. Het is een jaar van uitdagingen geweest, van groei, maar aan het einde, was het een jaar waarin ik de Liefde voelde dat het leven in ons allemaal ademt, sterker dan ooit tevoren. Ik ben zo dankbaar voor het leven.
Ik ben nederig wanneer ik van anderen hoor die zich met de hemelen verbinden en wonderen in hun eigen levens creëren als een resultaat van de show die ik gedaan heb. Hoewel we slechts een paar weken in de serie zijn van manifestatie, schreef één zeer dierbare ziel mij om te zeggen dat iemand onverwachts $6000 afbetaalde in belastingsteruggave om haar woning te redden … als een geschenk van goedgeefsheid. Een andere prachtige engel schreef om blijmoedig haar verhaal te vertellen van het vinden van merkkleding, in haar maat voor een prijs zo laag dat zij daarvoor zelfs geen enkel artikel zou kunnen vinden in een winkel. Mensen hebben mij verteld dat zij de Liefde van hun engelen, hun hulp en humor op een regelmatige basis ervaren. Ieder klein beetje aan groei en uitdaging waar ik doorheen gegaan ben is het waard geweest wanneer ik zie hoe dit werk anderen helpt. Er is een reden voor ieder moment van onze levens.
In 2015 zal het noodzakelijk zijn om liefdevolle keuzes te maken. Diegenen die dat doen, zullen hun stromen van goedgunstigheid en miraculeuze hulp gewaarworden. Diegenen die worsteling omhelzen als een verwachte manier van het leven zullen dat versterkt gewaarworden. De energie is krachtiger dan ooit tevoren. Dus, moeten wij geloven in de Liefde dat dit verbazingwekkende Universum en ons allemaal maakte. Wij zijn Lichtwerkers - zielen die ervoor kozen om naar de Aarde te komen, om in Liefde te geloven en in een meer vriendelijke en meer gelukkige manier van bestaan/zijn. Het is niet altijd gemakkelijk, maar we hebben de Liefde van de Schepper binnenin ons en de engelen aan onze zijde.
Mijn wens voor jullie allemaal in 2015 is om je geliefd en gekoesterd te voelen; om de ongelooflijke kracht van de Bron te kennen welke binnenin je leeft en leven in je ademt. Dat al jullie dromen uit mogen komen, en zelfs beter, dat jullie alle schoonheid en wonderen mogen ervaren welke God voor jullie droomt.
Gelukkig Nieuw Jaar!
Liefde en knuffels,
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten