zondag, november 30, 2014

Ann en de Engelen - Wij Geven Iedere Dag Dank Voor Jullie - 29 November 2014


Ann Albers en de Engelen
"Wij Geven Iedere Dag Dank Voor Jullie"
29 November 2014
Wij weten dat velen van jullie net jullie Thanksgiving vakantie gevierd hebben, maar in waarheid is iedere dag een dag voor het geven van dank. Met iedere ademtocht die jullie ademen, ontvangen jullie in jullie wezen het kostbare geschenk van het leven. Of je leven nu moeilijk of gemakkelijk, prachtig of uitdagend is, het is nog steeds een kostbaar leven. Het is nog steeds een geschenk. Het is nog steeds een ervaring waar de ziel naar verlangt, omdat daar op jullie Aarde, jullie een kans hebben om je Liefde eigen te maken. Op jullie Aarde, kunnen jullie Liefde zelf in/naar de meest moeilijke ruimtes brengen. Jullie hebben een kans om de Liefde welke jullie zijn te belichamen, en door dat aldus te doen, het weefsel van de mensheid verlichten.
Dus wij in de hemelen leven in een staat van dankbaarheid voor jullie moed, jullie standvastigheid, jullie hart, jullie liefde, jullie mededogen, en ja zelfs deze dingen die jullie "mindere" of "negatieve" emoties noemen omdat wij weten, dat onder elke emotie een poging is om lief te hebben.
Liefde eigen maken gaat niet over wat je voor anderen "doet". Het gaat niet over wat je voor jezelf "doet" … hoewel deze dingen zeker expressies van Liefde kunnen zijn. Liefde eigen maken is echt een avontuur in het jezelf toestaan te "zijn" wie je bent in ieder gegeven moment, anderen toe te staan te "zijn" wie zij in ieder gegeven moment zijn, en jouw weg door het leven vinden aangereikt door deze werkelijkheden. Het gaat over diepgaand en mededogend oprecht met jezelf en het leven te zijn, wetende dat jullie allemaal in een staat van volmaaktheid bestaan, zelfs als je meer aan het worden bent. De knop is volmaakt net zoals de roos dat is. Het ei is volmaakt net zoals de kip dat is. Het zaadje is volmaakt net zoals de volle bloeiende plant dat is. Er is volmaaktheid in alle dingen.

Dus laat jezelf zijn wie je bent, voel wat je voelt, doe wat je wenst te doen, en sta dan anderen precies dezelfde beleefdheid toe. In deze werkelijkheid, creëer je een prachtige gechoreografeerde dans van Liefde. Wij geven dank voor jullie allemaal.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.

-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Heb Lief zelfs wanneer Je Teleurstelt
Eén van de moeilijkste dingen die ik te leren had over liefde, engelen-stijl, is dat het niet betekent dat ik het iedereen naar de zin moet maken. Steeds maar weer opnieuw werkten de engelen met mij om te zien hoe door mijn gehele leven heen ik geprobeerd had iedereen gelukkig te maken, of dat nu wel of niet betekende mijn eigen welzijn, financiën, evenwicht, enzovoort op te offeren. Zoals velen van ons, leerde ik, niet zozeer met woorden, maar door de culturele programmering, dat liefde was wat wij voor elkaar voelen en wat wij voor elkaar doen.
Liefde, volgens de engelen is zoveel meer - een erkenning van het Goddelijke Licht binnenin mij en dat het Goddelijk Licht binnenin mij en alle zielen bestaat - ongeacht hoe ik me voel of hoe ik handel, en ongeacht hoe zij voelen of handelen.
De engelen zeggen dat liefde een staat van zijn is waarin alle dingen toegestaan zijn om te zijn wie zij zijn. Dat is niet zo gemakkelijk wanneer iets dat je nodig bent in conflict is met iets dat iemand anders nodig heeft. Dit is gewoonlijk waar wij vervallen in/naar de adrenaline vechten of vluchten reactie - ons recht verdedigend om te zijn, of ons timide uit de situatie terugtrekken. Hoewel deze reacties geconditioneerd zijn, is geen van beide noodzakelijk. We kunnen leren om vriendelijk en liefdevol te zijn alsook oprecht met elkaar op veel diepere niveaus. Ik heb nooit gelogen, of aldus dacht ik, maar in waarheid was ik niet diepgaand oprecht met mezelf en daarom met ieder ander in mijn leven. Ik was het gewoon om een vreselijke tijd te hebben om mijn eigen hart tot uitdrukking te brengen als het betekende iemand anders teleur te stellen.
De engelen vertelden mij dat wij het kunnen riskeren om anderen teleur te stellen als wij het vertrouwen hebben dat God een groter plan heeft dat het zorgen voor iedereen omvat … zelfs als wij niet het instrument van die zorg op dat moment zijn. Terwijl dat gemakkelijk klinkt, gezien onze programmering is het dat niet altijd.
Vorige week vroeg een dierbaar familielid mij of hij mij kon betalen om zijn website opnieuw in te richten. Ik ben technisch in staat om deze dingen te doen. Maar om eerlijk te zijn ben ik over mijn maximum in termen van wat anders ik aan mijn leven toe kan voegen en nog steeds in balans te blijven. Dus ondanks een verlangen om te helpen en de bekwaamheid om dat aldus te doen, moest ik het vriendelijk weigeren. Hoewel ik weet dat deze persoon nog steeds van mij houdt, wist ik dat het teleurstellend voor hem was. Maar ik moest mijn eigen persoonlijke integriteit en welzijn handhaven. Ik weet dat deze dierbare zal eindigen door gebruik te maken van de verwijzingen die hij heeft en zal eindigen met een prachtige website. Ik weet ook dat iemand anders die het werk kan gebruiken het zal ontvangen. En ik zal het evenwicht in mijn leven handhaven. Dus was dit liefde … om iemand teleur te stellen waar ik om geef? De engelen zouden zeggen ja, omdat het vriendelijk, eerlijk en zonder wat voor verdediging of vlucht reactie dan ook was.
Wanneer jij jezelf in een uitdagende situatie gewaarwordt waarin je mogelijk een ander moet teleurstellen, begin bij eerlijk tegen jezelf te zijn. Dan met liefde en mededogen, zonder het vecht of vlucht gedrag, ben oprecht met de andere persoon. Het is dan hun keuze om nog steeds van jou te houden of niet … jij hebt je werk al gedaan en vond die fijne streep tussen van jezelf houden, en van de ander te houden. We hebben allemaal een recht om precies te "zijn" zoals we zijn. We hebben alle recht om te willen wat we willen … en wanneer wij oprecht zijn worden onze wisselwerkingen duidelijker, oprecht alsook liefdevol.
Ik hoop dat jullie allemaal een prachtige Thanksgiving gehad hebben. Ik ben dankbaar voor jullie allemaal J
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende week.
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten