maandag, november 10, 2014

Ann en de Engelen - Liefde is Jullie Grootste Succes - 8 November 2014


Ann Albers en de Engelen
"Liefde is Jullie Grootste Succes"
8 November 2014
Binnenin jullie, bestaat de Liefde welke het volledige Universum doordringt, erop wachtend om tot uitdrukking gebracht te worden. Jullie leven hier op de Aarde is een serie van keuzes als tot hoe jullie die Liefde naar de oppervlakte zullen brengen. Wat er het meeste toe doet aan het einde van je leven is niet wat je bereikt hebt, niet wat je geproduceerd hebt, niet hoeveel geld je verdiend hebt, noch hoe goed je eruit ziet, maar eenvoudig hoe je hebt lief gehad.
Dus als je jouw gehele leven in armoede geleefd hebt en gewoon van iedereen erin hield en hen waardeerde, zouden wij je leven een ongelooflijk succes willen noemen. Als je monumenten gebouwd hebt maar zonder liefde leefde, zouden wij je groot medeleven willen geven als jij beseft dat je leven niet was wat je hoopte dat het zou zijn voordat je naar de Aarde kwam.
Terwijl jullie prestaties zeker dingen zijn om te vieren, is het de Liefde waar jullie hen mee doen dat van zelfs groter belang is voor je ziel. Dus als je de afwas moet doen, was hen met liefde. Neem de tijd om de zeep te ruiken en voel het water op je wonderbaarlijke handen. Als je het wasgoed op moet vouwen, vouw het met Liefde. Als je naar het werk moet gaan om een inkomen te verdienen, doe het aldus met Liefde en dankbaarheid dat je werk hebt, en als je niet in een plaats bent welke jouw ziel verlevendigt, begin dan liefdevol aan het proces van het gebed en manifesteer verandering. Zelfs dan, dierbaren kunnen jullie Liefde binnenin jullie voelen en het naar de oppervlakte brengen.

Zelfs met de eenvoudigste taken kan je glorieuze en prachtige hoeveelheden aan waardering en Liefde brengen. Zelfs in de meest moeilijke en uitputtende omstandigheden kan je voldoende van jezelf houden om een beroep op God en jouw engelen te doen voor comfort en hulp. Wanneer je verdrietig, kwaad of angstig bent, kan je van jezelf houden, zelfs in de donkere ruimtes. Door Liefde te kiezen, transformeer jij je leven, het ene na het andere moment. En dit dierbaren, is de grootste prestatie die een ziel op jullie planeet Aarde kan creëren.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
Iedere dag van jullie is in onze ogen een schitterend succes!
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Miraculeuze Bescheiden Momenten
Zoals ieder ander, raak ik soms verstrikt in de behoefte om te produceren … mijn website, mijn nieuwsbrieven, mijn Facebook pagina's, mijn show … noem het maar op, ik heb altijd het één of andere project, en gewoonlijk velen in voorbereiding. Echter, de engelen herinneren mij er voortdurend aan dat wanneer ik plotseling vermoeid raak of ik mijn werk niet met Liefde doe, ik ofwel moet kiezen om Liefde naar de situatie te brengen of het werk gedurende een poosje neer te leggen en iets anders ga doen waar ik van kan houden. Het is waar, in sommige van de meest alledaagse momenten van het leven, heb ik de meest verlichte staten van besef gevoeld.
Eerder dit jaar nam ik een onderbreking van het werken aan mijn show om het wasgoed op te vouwen. Ik zat daar een voelde me gelukkig omdat ik net zachte nieuwe handdoeken gekocht had. Ze waren warm en kwamen net uit de droger vandaan. Ze roken goed, en terwijl ik hen met Liefde aan het opvouwen was werd ik plotseling overweldigd door een wervelende energie die rondom mij heen draaide, het ging spiraalsgewijs recht voor me en ging mijn zonnevlecht binnen. Het breidde zich binnenin me uit, verwarmde me en stroomde als een rivier door me heen. Ik rende naar de spiegel en ik was gloeiend goud, voelde me prachtig in mijn eigen huid en verbaasde me over wat er aan de hand was, en waarom deze gelukzalige energie verkoos mij te verlevendigen terwijl is iets eenvoudigs aan het doen was. De engelen waren grappig. "Je was aanwezig. Je was gelukkig, Je was verliefd op de handdoeken." Ik lachte!! Ja, ik voelde de Liefde in het moment en ik was intens aanwezig. Op deze momenten, wordt grote prachtige energie gemakkelijk omhelsd.
Nog maar net vorige week werd ik herinnerd aan het prachtige caleidoscoop tapijtwerk van het leven en hoe het allemaal aldus rijk met leven is in zowel de diepe donkere plaatsen als de gelukzalige hoogtes.
Ik deed een lezing voor een prachtige familie die tragisch hun zoon verloren hadden, en was tot in de kern geraakt door de diepte van hun liefde zelfs in hun pijn, en het diepe verlangen van hun dierbare in de geest om zich zelfs meer betekenisvol met hen te verbinden dan waartoe hij in staat geweest was toen hij nog in leven was.
Nog steeds rauw met hun liefde en pijn zat ik op de bank na het werk waar ik weldra de warme omhelzing van mijn grootvader en mijn engelen voelde. Ik zag mijn grootvader naar mij glimlachen en ik barstte in tranen uit. Het was zo een schoonheid om de tedere en vriendelijke aanraking van spirit te voelen na het zwemmen in zoveel andere energieën. Ironisch genoeg is zijn achternaam en de mijne oorspronkelijk "Nagel" … ik haal er gekheid mee uit "engel met twee gekruiste draden!" … Ik zat daar, tranen van liefde langs mijn wangen omlaag stromend, totdat het me daagde, ik moest opstaan en de post ophalen. "We zullen met je meelopen," zei hij tegen me, en de warmte omringde me zelfs terwijl ik opstond en me naar buiten waagde de prachtige nacht in.
Het is slechts een blok verderop naar de brievenbus, maar met mijn hart vol zoals dit, is het een wonderbaarlijke kilometer van magie en verwondering. Chris Spheeris zijn lied "Walk with me" begon in mijn hoofd te spelen terwijl ik een stoet van engelen aan mijn zijde voelde wandelen. Een sprinkhaan op de stoep keek naar mij op met wijd opengesperde ogen van verwondering onder wolken die oplichten zoals luminescent parels tegen de sterrennacht en maanverlichte hemel.
Ik inhaleerde de frisse lucht diep en inhaleerde de Liefde dat zwemt en ademt en pulseert in iedere scheur en hoek van de Schepping en diep binnenin ieder menselijk hart. Schoonheid, overal, in de simpelste ruimtes in het leven … in een gebroken hart, een tedere aanraking, een vertederend lied, in de ogen van de kleinste schepselen, en in de grote nachtelijke hemel. Zoveel leven om dankbaar voor te zijn …
Deze week, omhels de kleinere momenten, en focus op Liefde wanneer je kunt. Wij zijn bedoeld om een liefdesverhouding met het leven te hebben, zelfs in diens meest zachtmoedige en bescheiden momenten.
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende week.
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten