zondag, oktober 26, 2014

Ann en de Engelen - Licht is Daar Ondanks de Angst - 25 Oktober 2014


Ann Albers en de Engelen
"Licht is Daar Ondanks de Angst"
25 Oktober 2014
Er is zoveel angst op jullie planeet dierbaren, en nochtans handhaven wij dat er ook zeer veel Licht is. Jullie werkelijkheid zal gedicteerd worden door waar jullie je focus op plaatsen. Er zijn altijd oorlogen geweest. Er zijn altijd rampen geweest. Er zijn altijd virussen geweest. Echter, er zijn ook altijd gebieden en harten die gevuld zijn met grote vrede. Er zijn altijd mensen die elkaar na rampen helpen, en er zijn altijd die zielen die werken met de geteisterden, niet beïnvloed door ziekte omdat zij in zuivere Liefde verblijven.
In plaats van af te glijden in/naar de wereld diens zeer diepe behoefte voor kameraadschap in diens ellende, blijf in het Licht. Houd van jezelf ongeacht wat. Ben aardig voor jezelf. Ben aardig voor anderen en besef dat als je de chaos van de wereld voelt, dat anderen dat ook doen, zelfs diegenen die zich er niet bewust van zijn. Probeer om vaker dan gewoonlijke meedogend te zijn, begin met jezelf en deel dan dat mededogen met diegenen die je door jouw dag heen tegenkomt. Want in waarheid zitten jullie allemaal gezamenlijk op school. Jullie zijn allemaal familie. Jullie zijn allen geboren uit het hart van God.
Het is zo gemakkelijk om te zeggen, "Waar gaat de wereld naartoe?" wanneer de dingen in beroering raken. In waarheid dierbaren, wordt de wereld in het grote Licht geboren en net zoals persweeën gebeuren moeten om de baby uit de baarmoeder vandaan te duwen ervaren jullie allemaal persweeën. Jullie allemaal laten de veilige oude pijnen, angsten, ongerustheden, kwaadheden, enzovoorts achter jullie. Niet tot uitdrukking gebrachte emoties bubbelen naar boven naar de oppervlakte in de vorm van krachtige gevoelens, ziekte, en rampen. Sta jullie zelf toe om jullie gevoelens te voelen en stuur hen Liefde, ongeveer zoals jullie van een klein kind zouden houden die huilt en overstuur is. Geef jezelf dezelfde welgemanierdheid die je aan een vriend zou geven.

En wanneer jullie eraan denken, bedek de wereld met Licht. Stel je alle zielen voor en dat zij van binnen naar buiten toe gloeien. Wanneer je iemand ziet die van streek is, droevig, ziek, of anderszins zichzelf niet goed voelt, verbeeld je dat Licht in hun hart en dat het steeds sterker en meer briljant wordt.
Het Licht is er altijd. Gods Liefde is er altijd. Concentreer je eerst op de waarheid binnenin jou, de Liefde en het Licht dat binnenin leeft, en daar dierbaren, is het antwoord op alle kwalen, alle angsten, alle ongerustheden, alle verdriet, alle oorlogen, en alle rampen, want door Liefde naar het oppervlak van jullie levens te brengen, zelfs als het zo eenvoudig is als jezelf mededogen te geven wanneer jij je niet liefdevol voelt … dit is waar jullie beginnen de wereld te transformeren.  
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen

****

Boodschap van Ann
Je Spirituele "Immuunsysteem" Is Liefde en Handelt vanuit Liefde
Mensen schrijven me en vragen over Ebola, enzovoorts, en het antwoord van de engelen is altijd hetzelfde. Er zijn altijd plagen geweest, maar het grootste virus op de planeet is angst. Angst verzuurt het lichaam, zorgt ervoor dat de adrenaline cortisol afvuurt wat vervolgens de vecht of vlucht reactie veroorzaakt, de spieren verkrampt en de circulatie afsnijdt welke op diens beurt het lichaam tegenhoudt om op de juiste manier schoongemaakt te worden. Angst blokkeert de stroom van Liefde en angst is de wortel van alles dat wij slecht/kwaad noemen. Dus wat doen we wanneer angst een greep op onze eigen harten krijgt? Als menselijke wezens zijn we allemaal bang geweest.  
Er was een tijd in mijn leven, terug in 2009, toen totale irrationele angsten hun greep op mij begonnen te krijgen. Ik wist dat zij idioot waren en toch ervoer ik hen, fysiek, alsof zij echt waren. Mijn lichaam reageerde alsof iemand mijn deur in zou slaan en me zou komen vermoorden. Ik ben paragnostisch. Ik wist beter. Niettemin gaf niets binnenin mij enige rust. Doorgaans ga ik zitten, haal adem, en vraag Aartsengel Michael om mijn energie opnieuw aan te passen en binnen enkele minuten voel ik meer vrede, maar gedurende deze episode zou niets de angst aan kunnen raken. Ik trilde, ik verkrampte, ik voelde me idioot.
De engelen stuurden mij om een regressie te krijgen van een vorig leven van Robin Miller, de musicus die hemelse muziek met mijn seminars speelt, op mijn CD, en zeer recentelijk tijdens mijn show. Ik kende hem niet goed in die tijd maar ik nam het advies van de engelen aan, ik plande een sessie in, reed naar Sedona, en veranderde mijn leven. Binnen twee uren, in diepe hypnose, zag ik levensspannen welke zeer zeker dergelijke angsten zouden inspireren! Vermoord worden, gevangen gezet, enzovoorts… hadden hun stempel op mijn ziel achtergelaten. De ziel is zoals een kruik van water. Ieder leven is zoals een glas dat volgeschonken werd, je hebt ervaringen, en dan wordt het teruggegoten. Wanneer wij op de Aarde terugkomen, mogen onze geesten zich de voorafgaande onopgeloste ervaringen dan wel niet herinneren, maar iets in ons doet dat wel en het kan enige zeer idiote angsten tot actie aanzetten. Om een lang verhaal kort te maken, de sessie genas de angsten.
Het zijn niet alleen deze "grote" angsten die een greep op je kunnen krijgen, maar ook de "dagelijkse" angsten die zo algemeen zijn dat wij hen nauwelijks opmerken - angsten om te laat op het werk te komen, angsten van het zeggen van de verkeerde dingen, angsten over het betalen van de rekeningen … noem het maar op. Iedere keer dat we naar één van deze angsten kijken kunnen wij het onder ogen komen, het liefde sturen, en in het geval van vele kleinere angsten hen ontbinden. We kunnen zeggen, "Ik zie je en je bent niet echt." We kunnen diep ademhalen, en terwijl we inademen de Liefde naar binnen trekken, en als we uitademen de angst en het statische loslaten. We kunnen de engelen vragen om onze energie te kalmeren terwijl we dat aldus doen.
Het is zeer menselijk om angst te hebben, maar de waarheid onder dat alles is dat we eeuwig zijn. We gaan eeuwig door in onze zielen. Er wordt voor ons gezorgd en er wordt van ons gehouden door de Schepper van het Universum en het zijn alleen onze eigen wanbegrippen - bewust en vaker onder het oppervlak van het onderbewuste op de loer liggend - dat er voor zorgt dat wij onze angsten geloven. Deze week, kies één angst, groot of klein en haal diep adem. Vraag de engelen om je te helpen je van diens knechtschap te bevrijden. Je spirituele "immuunsysteem" is liefde en handelt vanuit Liefde, groot of klein, voor jezelf of een ander, het zal het virus van angst, en andere virussen uit je systeem vandaan houden.
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende en gelukkige week.
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten