zondag, oktober 12, 2014

Ann en de Engelen - Hulp Is Altijd Hier - 11 Oktober 2014


Ann Albers en de Engelen
"Hulp Is Altijd Hier"
11 Oktober 2014
Er is nooit een tijd in jullie levens wanneer jullie zonder ondersteuning zijn. Er is nooit een tijd in jullie levens wanneer jullie een enkel probleem alleen op moeten lossen. Niettemin worstelen aldus velen van jullie voor oplossingen voor de uitdagingen van het leven zonder uit te reiken voor de hulp van de Hemelen. Wij begrijpen dat jullie door andere menselijke wezens teleurgesteld werden en wij begrijpen dat, bij tijden, dierbaren, jullie zelfs teleurstelling van God verwachten.
Kunnen jullie hulp hebben in jullie leven? Wij zouden willen vragen, "Zijn jullie bereid te geloven en te ontvangen?" In waarheid is er altijd hulp. God is er altijd. Jullie engelen zijn er altijd. Wij willen jullie helpen. Wij willen jullie levens gemakkelijker maken. Maar het is aan jullie om te beslissen hoeveel wij toegestaan worden om te helpen. Als jullie om hulp bidden, maar in jullie dieptes een overtuiging hebben dat "niemand luistert" of "dat niemand erom geeft, " dan dierbaren kunnen wij slechts tot een bepaalde mate helpen.
In plaats daarvan, kunnen jullie eraan gaan werken om jullie overtuigingen/geloof uit te strekken. Jullie kunnen tegen jezelf zeggen, "Misschien werd ik in het verleden teleurgesteld. Misschien vertrouw ik God niet echt. Misschien zou ik een andere poging moeten wagen." Zoals een onschuldig kind kunnen jullie bidden, "Lieve God, lieve engelen, ik heb me in het verleden teleurgesteld gevoeld en ik weet nog steeds niet of ik volledig in Uw hulp en Uw Liefde voor mij geloof, maar ik wil geloven. Vind alstublieft manieren om in mijn hart te reiken en me Liefde te laten zien. Vind alstublieft manieren om me te helpen me vriendelijk en zachtaardig te openen om te ontvangen." Dan dierbaren, ontvang op de eenvoudigste manier die mogelijk is. Neem een ademteug. Heb langzaam en diep de bedoeling om Liefde te inhaleren.

Wij zijn er altijd. God is er altijd. Wij wachten geduldig op jullie om je volledig te openen om onze hulp te ontvangen. Wanneer je voelt dat jouw gebeden niet gehoord worden, vraag jezelf, "Ben ik bereid om te geloven? Ben ik bereid om te ontvangen?" Als je niet op eigen kracht naar dat punt kunt komen, vraag ons om hulp, zelfs daarmee. "Liefde God, lieve engelen, help mij om in Uw Liefde te geloven. Op de zachtaardigste manier die mogelijk is, help mij mezelf te openen om te ontvangen." Vertrouw dierbaren. Wij zijn bij jullie, net zo zeker als dat de Zon achter de wolken is, erop wachtend om op jullie neer te schijnen en te helpen om meer licht te lenen aan ieder aspect van jullie levens.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****

Boodschap van Ann
Beantwoorde Gebeden
De laatste tijd heb ik om een heleboel hulp gevraagd! Deze nieuwe Internet show is zo een vreugde geweest om te creëren en te filmen en nochtans heeft het me uitgedaagd om te groeien, vertrouwen te hebben, en een niveau van toewijding/verplichting te omhelzen dat groter is dan wat dan ook dat ik in het verleden gehad heb. We kunnen nooit grote stappen in het leven nemen zonder groei. Dit is waarom we in feite nieuwe stappen nemen. Onze ziel zoekt uitbreiding.
Vorige week waren we zo opgetogen om Aflevering 3 uit te zenden. Het bevat enige buitengewone bruikbare informatie over hoe de Engelen problemen oplossen versus de manier waarop de mensen het doen. Ik was opgewonden. Karl, die het station beheert, was opgetogen over het materiaal. Alle 78 kijkers online in de chat waren opgetogen. En toen midden in de show, raakte het internet tijdens het uitzenden van het laatste gedeelte vlokkerig en de show stopte mid-stream. We waren ontzet, op z'n zachts uitgedrukt! Karl was aan het klauteren om de dingen te fiksen. Ik was aan het klauteren om te proberen de kijkers te vertellen wat te doen, en tekste hen tezelfdertijd om uit te vogelen wat te doen. We eindigden ermee om te beslissen om het de volgende avond uit te zenden.
Mijn vertrouwen/geloof werd pijnlijk getest, maar ik moest mijn hoofd wel schudden en grijnzen over het feit dat deze aflevering een show was over hoe de hemel ons helpt bij het oplossen van problemen! Ik ben zo begeleid geweest om dit te doen, dus ik focuste me onmiddellijk op de Liefde achter dit alles en op het geloven in een oplossing. We kunnen het Internet niet controleren, dus brainstormden we en overwogen diverse andere opties. Karl zette de video onmiddellijk op als "video on demand" aldus alle kijkers het zo snel als mogelijk was zouden kunnen zien, en kwam toen met het geniale idee om de show uit te zenden vanaf een plaats waar hij een hogere en meer betrouwbare internetsnelheid zou hebben. Het omvatte extra tijd en reizen van zijn kant, maar hij was bereid. Toen we eenmaal de oplossing hadden, schreef ik naar alle kijkers en legde de verbeteringen uit.
We hebben het opnieuw op Donderdagavond uitgezonden met een foutloze stream en de mensen hielden ervan! Eén lieve engel kijker ontving zelfs een genezing van de rugpijn terwijl hij/zij naar de show keek! Ik weet dat er een gigantische energie was toen wij aan het filmen waren, maar ik had er geen idee van dat de mensen dit soort van hulp zouden krijgen. Wederom, kwamen God en de engelen door!
Ik werd de laatste tijd voortdurend uitgedaagd om mijn geloof uit te strekken! Het is een lange tijd geleden dat ik met wie dan ook samengewerkt heb, en een nog langere tijd geleden dat ik alle aspecten van het controleren van een project losliet. Ondanks de uitdagingen, zijn de recensies verbazingwekkend, de 'Streaming for the Soul' mensen zijn een verrukking om mee te werken, en de show werkt op manieren voor mensen die wij ons nooit gevisualiseerd hebben! We hadden twee fysieke genezingen voor kijkers die naar de show keken, enorme grote verschuivingen in gedachtepatronen, mensen die aura's zien, en een ton aan rapporteringen van kijkers die begonnen om meer synchroniciteiten en signalen in hun levens te krijgen. Mensen die elkaar zelfs niet kennen beginnen ermee zich met elkaar te verbinden en wij zijn bezig te beginnen die gemeenschap van positieve energie en engelachtige inspiratie op te bouwen die we visualiseerden toen we met dit alles begonnen.
Dus wanneer je een droom hebt, en erin springt, weet gewoon dat je zult groeien. Een voormalig ingenieur zijnde probeer ik vooruit te denken en uitdagingen op te lossen voordat zij gebeuren, maar ik ben helemaal opnieuw aan het leren, dat ik van helemaal niets in controle ben! Ik wordt uitgestrekt om zelfs meer te bidden, en om zelfs meer hulp te vragen. Natuurlijk, deze eerste 12 weken serie gaat over het creëren van een relatie met je engelen op een veel diepere manier! Ik kijk naar mijn eigen afleveringen, mezelf uitdagend om meer diepgaand in praktijk te brengen wat ik predik, en kijk blijmoedig naar de oplossingen en wonderen die zich ook in mijn leven aandienen!
Zoals de engelen graag zeggen, "Jullie waren nooit bedoeld om het leven alleen te leven!" Wanneer een uitdaging groot of klein naar boven komt, bid om hulp. Geloof dat het er is. Open om te ontvangen. Soms is de oplossing een eenvoudige verandering van mening waardoor je kunt accepteren wat er zich voordoet. Soms is de oplossing een kleine verandering in het denken, of de manier waarop je de dingen doet. Soms omvat het antwoord heel veel werk, of hulp krijgen van iemand anders. Desalniettemin, is de oplossing voor ieder waargenomen probleem daar, en is slechts wachtende.
Stop nu. Verbeeld je iets waar je in je eigen leven nu hulp bij nodig bent. Vraag om hulp en geloof dat de hulp daar is. Adem het in. Je bent net met het proces van ontvangen begonnen!
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende en prachtige week.
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten