maandag, oktober 20, 2014

Ann en de Engelen - Energie is Beweging - 18 Oktober 2014


Ann Albers en de Engelen
"Energie is Beweging"
18 Oktober 2014
Ben vriendelijk en zachtaardig met jullie zelf en elkaar want alles bubbelt naar boven vanuit de dieptes binnenin jullie, binnenin anderen, en zelfs binnenin jullie dierbare Moeder Aarde. Het is een tijd wanneer de energieën sterk door jullie fysieke wereld heen snellen. Net zoals de snelle bewegende stromingen van een rivier na de regenval, is er grote beweging. Alles dat binnenin stilstaand is wordt nu in beroering gebracht.
Jullie zien dit op vele manieren manifesteren - politieke meningsverschillen, plotselinge overweldigende bestormingen van emoties, vulkaan rommelingen, stormen, uitbarstingen en humeurigheid in anderen. Terwijl dit begrijpelijkerwijs verontrustend kan zijn op het menselijke niveau, vieren wij in de hemelen feest! Beweging brengt bevrijding, opluchting, en nieuw leven. Als je een rivier hebt die verstopt zit met afval, kan het schone en heldere water niet stromen. Als je echter plotseling de stroming toe laat nemen, wordt alle afval weggespoeld en is het zuivere water wederom vrij om alles op diens pad te voeden. Zo ook, de energie welke door de menselijke harten snelt, door jullie Moeder Aarde, en inderdaad door jullie volledige planeet, alles dat eens klem zat reinigend en opruimend.
Wees zachtaardig met jullie zelf. Wanneer je sterke emoties tevoorschijn voelt komen, laat hen stromen en laat hen gaan. In plaats van je frustraties af te reageren op een ander, sta jezelf eenvoudig de luxe toe van het van jezelf te houden via je gevoelens in beslotenheid. Accepteer jezelf zoals je bent. En dan wanneer de zogenaamde negatieve emoties hun koers gelopen hebben, vind de Liefde onder hen. Wat is het dat je in jouw leven wenst te veranderen om vriendelijker voor jezelf te zijn? Wat is het dat je wenst om welwillend tegen elkaar tot uitdrukking te brengen? Het is een tijd van "echt worden" dierbaren. Het is een tijd wanneer het verstand niet langer kan pretenderen in controle van jullie harten te zijn. Het is een tijd van jezelf het volledige bereik van de emoties toe te staan, dan manieren te vinden om jezelf tot uitdrukking te brengen, vriendelijk en met Liefde.

De energie is een snelle beweging … en uiteindelijk brengt dat, groei, beweging, en prachtige positieve verandering.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
De Gevoelens Toestaan
In augustus en september begon ik golven van mensen op te merken die binnenkwamen voor sessies, met golven aan sterke emoties. Een zinsnede die ik steeds weer opnieuw hoorde was, "Ik voel me zo overweldigd". Het was niet het overweldigd zijn dat komt van een overvloed aan werk, maar eerder de overweldiging die komt vanuit een overvloed aan emoties. Vulkanen waren aan het rommelen en uithalen in Papua New Guinea, Hawaï, IJsland, Equador, Indonesië en Japan … om er een paar te noemen … en met Moeder Aarde die zich gigantisch uitte, begon ik ermee getuige te zijn van golven van menselijke harten die de druk uiten die zij ook gedurende jaren met zich mee gedragen hebben. Als je niet gewend bent om sterke gevoelens te hebben, kan het overweldigend zijn wanneer je ziel ermee begint om de druk los te laten en de opgepotte emoties naar het oppervlak brengt.
Gedurende de jaren, leerden de engelen mij om alles te accepteren dat er binnenin mij naar boven komt - alles - het goede, het slechte, en het lelijke. Zelfacceptatie is de sleutel tot transformatie. Dus toen ik begon sterke emoties te hebben die naar het oppervlak kwamen, deed ik wat zij mij geleerd hadden om te doen. De dagen dat de tranen kwamen (om redenen die ik nog steeds niet begrijp), greep ik handdoeken en liet mezelf huilen zonder te analyseren of te oordelen. De dag dat het van streek zijn naar boven er eruit kwam, over het mezelf toe te staan onjuist behandeld te worden door energieën die zich met angst voeden, had ik een enorme uiting van razen en tieren, uiteraard in privé. Ik plaats een bubbel van Licht rondom mezelf om zo het uitsturen van gemene rimpelingen naar buiten in/naar de kosmische vijver te vermijden, en liet mezelf het volledige scala aan gevoelens hebben.
Als een resultaat stroomt het Licht nu zelfs sterker dan voorheen. Ik heb deze golven van energie toegestaan om mij te reinigen en te zuiveren om het psychische afval op te ruimen, en er is een nieuwe kracht van overtuigdheid, nieuwe bekwaamheden die naar boven komen, en een hernieuwd enthousiasme voor alle projecten die er "op mijn bordje liggen".
Zoals het gezegde gaat, "Wat wij weerstaan houdt stand". Wanneer je sterke emoties naar boven voelt komen, laat hen in privé door jou heen passeren. Je hoeft het niet overdreven te analyseren of te oordelen. Laat hen gewoon los, zoals een storm die over het land heen passeert en die uiteindelijk zonder energie komt te zitten en een verfrist en vredig landschap achterlaat.
Onze zielen zijn al heel. Wij zijn al heilig. Wij hebben eenvoudig een menselijke ervaring en dat vereist soms het opruimen van de illusie dat wij ook maar iets minder zijn dan waardig van Liefde, wij zijn in staat om Liefde tot uitdrukking te brengen, en zijn in alle waarheid van hetzelfde gemaakt.
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende en prachtige week.
Plezierige reiniging J
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten