zondag, februari 02, 2014

Ann en de Engelen: Week 06, 2014


Ann Albers en de Engelen
"Van Binnenuit Naar Buiten toe Lichter Worden"
Februari 2014 / Week 06

Er is, in jullie harten dierbaren, een vonk van Licht dat het waarachtige zaad van jullie wezen is. Het is het Licht van Gods Liefde, de zuiverste energie van waaruit jullie kwamen. Het is het Licht waaruit jullie gecreëerd werden, en het Licht waar jullie naar terug zullen keren. Het is het Licht dat jullie begeleidt, jullie geneest, en doorgaat jullie eraan te herinneren van wie jullie werkelijk zijn.
Neem een moment. Neem een ademteug. Verbeeld je dat dit Licht aan het groeien is, alsmaar levendiger. Verbeeld je dat het jou vult, zich uitbreidt voorbij de grenzen van je lichaam, en naar buiten de wereld in, terwijl je immer stralender groeit en gloeit. Stel je voor dat het gebieden in jouw lichaam opzoekt die gespannen zijn, dicht, of bevroren in angst. Stel je voor dat het deze gebieden verwarmd, deze piepkleine donkere plekken, en hen wegsmelt. Stel je voor dat dit Licht nu van brandstof voorzien wordt met iedere ademteug die je ademt. Adem in en sta het toe op te klaren. Adem uit en sta alles toe dat minder is dan dit Licht om uitgeademd te worden.
Stel jezelf nu een situatie in jouw leven voor dat genezing, hulp, of een opvrolijking nodig heeft. Het mag een relatie zijn, een financiële situatie, of iets waarover je droomt om te creëren. Verbeeld het je hoe het ook is dat je het leuk vind. Stel je nu voor, dat je een vonk kunt plukken van dit Licht vanuit jouw hart en plaats het in die situatie. Als het een relatie is, verbeeld je dan dat je deze vonk in de energie tussen jullie beide plaatst. Als het jouw financiën betreft, verbeeld je dat je deze vonk in jouw bankrekening of op jouw rekeningen plaatst. Als het een situatie of een gewenste creatie is, plaats de vonk dan daar. En dan dierbaren, als je inademend en jij je licht verhoogt, verbeeld je dat het Licht van deze vonk ook verhoogd, opklaart en het wensgebied van jouw leven met meer licht vult, want inderdaad als jij jouw eigen licht verhoogt, jouw eigen liefde, jouw eigen vreedzaamheid en jouw eigen vreugde, vul jij de gebieden van jouw leven ook met een dergelijk licht. Blijf nu ademhalen, zolang als dat je wilt, en sta dit licht toe de brandstof te zijn hetgeen wat voor duisternis dan ook in jouw lichaam, geest, hart, ziel of leven weg brandt.

Als jij jezelf vult, zal ook elk op zichzelf staand aspect van jouw leven gevuld zijn met dit Licht. Doe dit vaak, en zie jouw leven transformeren, want alles in het leven wordt gemakkelijker van binnenuit naar buiten toe veranderd.
God Zegent jullie! Wij houden heel veel van jullie. 
-- De Engelen
       

Ann's Bericht - Jouw Energie Juist Krijgen

Hallo Allemaal,
Ik bracht iedere dag tijd door met de energie en het licht toe te staan door mij heen te lopen. Ik doe dit gewoonlijk voor op z'n minst iedere ochtend tien minuten en 's avonds vijftien minuten. Ik heb er niet altijd zoveel zin aan om het te doen. Soms kijk ik liever TV of slaap een klein beetje langer, maar ik weet vanuit de jaren van ervaring dat als ik dit licht toesta mijn wezen te overstromen, dat ik dan plotseling wakker ben. Ik voel me vervuld, en mijn leven stroomt met grotere gratie en gemak. Wanneer ik meer geld nodig ben, dan ga ik niet meer werken … Ik werk al zoveel als dat ik kan zonder op te branden of de kwaliteit van mijn werk op te offeren. In plaats daarvan, neem ik iedere dag tijd om te verlangzamen, om me te focussen op de overvloed van het leven rondom mij heen, om dank te geven, en om dankbaarheid voor mijn leven tot uitdrukking te brengen. In die trilling, is het oprechte antwoord van het universum om mijn gevoelens van overvloed naar mij terug te reflecteren.
Wanneer er iets gebeurd dat ik niet leuk vind, in plaats van mini-driftbuien ertegenaan te gooien, zoals ik deed toen ik jonger  was, neem ik een ademteug en herinner mezelf eraan, "Oké, dit ligt nu voor mij. Handel het vriendelijk en liefdevol af." In deze energie, raakt alles zeer snel opgelost. Onlangs had ik een zeer grote test van mijn bekwaamheid om binnenwaarts gebalanceerd te blijven. Op mijn online advent kalender van deze laatste decembermaand - de advent kalender die ik als een geschenk aan jullie allemaal doe - gebruikte ik een foto van Facebook die niet gemarkeerd was als auteursrechterlijk beschermd of dat het water gemarkeerd was. Onwetendheid is geen gelukzaligheid, zoals ik ontdekte. Dat ontdekte ik toen ik een brief van een juridische afdeling kreeg van een foto site, dat de foto inderdaad auteursrechterlijk beschermd was, en dat hoewel ik geen aardse manier had gehad om dat te weten, ik verantwoordelijk was voor het betalen van een zeer flinke boete. Ik werd geïnformeerd dat als ik het niet zou betalen ik onderworpen zou worden aan een rechtszaak. Auw…
Ik was niet blij. Als ik het zelf was geweest, zou ik het anders behandeld hebben. In feite, ontdekte ik eens dat een vrouw op haar website van mijn website teksten gekopieerd had, woord-voor-woord. Ik had daar ook rechten op maar ik gaf haar het voordeel van de twijfel en vroeg haar eenvoudig om het te verwijderen, voordat ik zelfs maar een wettige actie overwoog. Ik had er alle vertrouwen in dat wij het als volwassenen af zouden kunnen handelen. Zij verwijderde het gekopieerde materiaal onmiddellijk, verontschuldigde zich, en de zaak was gesloten. Echter, er werd geen barmhartigheid aan mij getoond in dit recente geval. Was het eerlijk? Ik kon beide zijden van dat argument zien, en eerlijk of niet, deze maatschappij had wettelijke rechten. Ik liet de zinloze discussies in mijn hoofd vallen, besloot dat het een harde les was om te leren en plaatste de rekening op mijn kredietkaart. Ik stopte, haalde adem, gaf dank voor alles dat ik wel heb in het leven en ging terug in/naar de frequentie van overvloed. Binnen een week, mensen die mij nog geld schuldig waren betaalden me plotseling, geld kwam vanuit onverwachte bronnen en ik ging verder met mijn leven, slimmer over dergelijke zaken, en zonder averechtse effecten. Ik zou heel veel tijd en energie verspild kunnen hebben hieraan, maar ik weet, vanuit zovele jaren werken met de engelen, dat geen externe omstandigheid belangrijker is dan mijn innerlijke wezen positief en dankbaar te houden.
Het is een verspilling van de tijd om het leven te bevechten en te proberen om de dingen vanaf de buitenzijde te veranderen, als we eerst niet bereid zijn om onze energie in uitlijning te krijgen met de gewenste intenties. Als je probeert een relatie te vinden maar je bent niet zelf-liefhebbend, zal je een les gewaarworden. Als je probeert om jouw financiën te verhogen vanuit een plaats van angst, werk je voortdurend hard om jouw mentaliteit van gebrek te weerstreven. Als jij vast blijft houden je een slachtoffer te voelen nadat iemand jou inderdaad aangevallen heeft, zal je waarschijnlijk jouw slechte gevoelens bestendigen en jouw genezing uitstellen. Als je betrokken bent bij activisme, kan je geen vrede creëren met strijdlustige houdingen, of liefdevol mensen onderwijzen terwijl je ondergedompeld bent in kwaadheid. Altijd, altijd, moeten wij ons lichaam, onze geest en ziel in uitlijning krijgen met het Licht en de Liefde waarvan wij gemaakt zijn en vanuit die plaats, zijn onze externe acties effectiever en meer gratievol. Zelfs de moeilijke situaties van het leven zijn gemakkelijker te hanteren als je de liefdevolle energie binnenin vindt.
Heb een prachtige week … Beginnend van binnenuit naar buiten toe!
Liefde en Knuffels!
Ann 
 
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten