dinsdag, december 31, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 01, 2014


Ann Albers en de Engelen
"2014 Creëren"
December/Januari 2013-2014 / Week 01

Als het jaar ten einde loopt, weten we dat jullie de neiging hebben om terug te kijken en te zeggen: “Oh, het was een goed jaar!” of “Het was een slecht jaar! Ik ben blij dat het voorbij is”. Als menselijke wezens geven jullie jezelf toestemming opnieuw te dromen bij het verder draaien van de klok om middernacht, 31 december. Maar in werkelijkheid kunnen jullie, lieve mensen, bij iedere ademteug die jullie nemen, op ieder gegeven tijdsmoment, nieuwe dromen dromen.
Ieder moment creëren jullie een Nieuw Jij. Dus ongeacht wat 2013 in jullie leven heeft gebracht, neem om middernacht op 31 december een moment en focus jullie op het sprankelende licht dat zo helder in jullie eigen hart gloeit. Stel je op dat moment voor dat het licht in ieders hart op aarde stralend gloeit, zich uitbreidend, jullie allen verbindend en verenigend in één prachtige, heldere en schitterende zee van licht. Stel jullie voor dat jullie jezelf deze keer volgend jaar kunnen zien, en voel de vreugde van het tot waarheid komen van al jullie dromen. Het is magisch om vanuit ons perspectief om middernacht op 31 december in menselijke harten te kijken. Veel in de wereld getuigt van hoop. Velen in de wereld staan zichzelf toe hun dromen te dromen. Velen in de wereld nemen de tijd om iets voor zichzelf te doen wat betekenis heeft, of ze nu in een menigte staan om op het nieuwe jaar te toasten, of rustig thuis blijven in gebed. Er is op dat moment ZO veel positieve energie, niet omdat dit het einde van een willekeurig jaar aangeeft op de kalender, in een schema van eeuwige “nu ’s”, maar veeleer omdat de mensheid de keuze maakt dit moment betekenis te geven. De mensheid kiest ervoor om te vieren, kiest ervoor om te dromen, kiest ervoor om op een positieve manier te leven. Laat jullie harten dus samensmelten in die prachtige trilling van hoop, vreugde en feest en sta toe dat jullie eigen licht zich vermenigvuldigt.


Wat willen jullie in 2014 creëren? Schrijf een brief aan God, velen van jullie zijn gewend aan de Kerstman brieven te schrijven….”Lieve God, in 2014 zou ik het heel fijn vinden hulp van u te krijgen. Neem mijn behoefte om het leven te beheersen weg en help me U te vertrouwen. Help me Uw liefde te voelen, uw liefde te delen, en Uw liefde te ZIJN. Hier zijn mijn dromen, God. Maak dat ze bewaarheid worden. Geef me leiding en laat me weten wat ik moet doen en wanneer ik het moet doen. Als U betere dromen voor mij hebt, accepteer ik dankbaar Uw gaven en uw genade.” En dan, lieve mensen, schrijf jullie dromen op, groot en klein, het doet er niet toe hoe lang het duurt. En wanneer je klaar bent, wanneer je je brief hardop aan God voorleest, neem dan de tijd als je iedere droom opleest, om je voor te stellen dat het reeds ontvangen is. Wat er toe doet is dat het voelt alsof. Stop dan en bedank hiervoor. Ga dan naar de volgende. Herhaal deze lezing/gevoel zo vaak als je prettig vindt in de jaren die komen, want in waarheid, dit is een machtig gebed, niet alleen om iets te vragen, maar ook om af te stemmen op dat wat je verlangt.

Wij houden van jullie! Wij vieren jullie Aanwezigheid op aarde ieder moment van ons eeuwig bestaan. Desalniettemin, jullie zijn mensen, aldus wensen wij jullie een Zeer Gelukkig en Gezegend Nieuw Jaar, en een Nieuwe Jij, gevormd naar je liefste harte-wensen.

God Zegent jullie! Wij houden heel veel van jullie. 
-- De Engelen
 


Ann's Bericht - Wat Wil Je Creëren?

Hallo Allemaal,
Dit is voor mij een jaar vol wonderen geweest. Weer opnieuw heb ik soepelheid en gratie verwacht en ook wanneer het niet gebeurt, probeer ik zo snel mogelijk om te schakelen naar het focussen op wat ik wil creëren.
Een paar weken geleden reed ik naar Sedona voor een dag vol avontuur toen de engelen me vroegen: “Wat wil je creëren?” Ik had een hele lijst, “Ik wil een mooie, inspirerende tijd in de natuur, liefhebbende ontmoetingen, fijne verrassingen,…. “ Ik reed omhoog naar de beek om mijn tamelijk grote waterflessen te vullen en drie jongens in een auto kwamen juist op tijd aan om me te helpen deze te dragen. Zij vertrokken toen dit gedaan was en ik trok in volledige stilte rond in de vers gevallen sneeuw. Ik ging een hoek om op een trekkerspad net op tijd om Kerstfoto’s te maken voor een toeristenfamilie. Later gaf ik een snoepreep aan een volkomen vreemde die zich openstelde om zijn hele levensgeschiedenis met mij te delen, vroeg me om een korte lezing te doen en een staren met hem om de genezende energie te delen, en begon me toen steeds opnieuw te vertellen hoe ik in tien minute zijn leven had veranderd. Er ging nog geen uur voorbij voordat ik een andere prachtige ziel tegemoet liep van wie ik wist dat hij me met vrienden in contact kon brengen voor een nieuw businessplan. De hele dag ging dit zo door! Ik eindigde zelfs met een glorierijke stille tocht langs de bedding van een beek bij zonsondergang. Ik realiseerde me niet dat ik in een wei met een stier liep totdat ik vlak voor een ENORME zwarte stier stond die me recht aanstaarde. Ik was zo vredig en vervuld van genade dat ik geen angst voelde. Ik zei “Hallo” terwijl ik in die prachtige ogen van het schepsel keek “Maak je geen zorgen, ik neem een ander pad.” Kalm klom ik een heuvel op, klom door een prikkeldraadversperring en reed naar huis terwijl ik me in fijne gevoelens koesterde.
Binnen een uur brak ik mijn teen!! Ik wordt soms zo gelukkig dat ik als een jonge hond rondren en geen aandacht aan mijn lichaam schenk. Ik heb dit ZO vaak gedaan. Ik wens dat ik kon zeggen dat ik hier rustig mee omging, maar dat deed ik niet. Ik was volledige gefrustreerd. Ik begon met me voor te stellen hoe dit mijn vakantie zou bederven. Ik deed wat de engelen me hadden geleerd en stond mezelf mijn zeer menselijke gevoelens toe, inclusief een paar voorkeurswoorden en een kort ellendefeestje, voordat de woorden van de engelen nogmaals in mijn hoofd echoden. “Wat wil je creëren? Dit is ook een mooie kans voor liefde.” Ik wil een wonderbaarlijke snelle genezing creëren. Ik wil dat het zelfs beter geneest dan dat het daarvoor was! (ik brak twee jaar geleden dezelfde teen en het genas nooit helemaal goed). Ik wil een volmaakte uitbalancering in mijn lichaam. Mmm, misschien kan dit mijn zwakke kant versterken. Ik wil dat er zoveel dingen gedaan worden en genieten van mijn vakantietijd! En ik wil nu een enorme omhelzing!”
Onmiddellijk werd ik omringd door de warmte en liefde van de engelen. Zij adviseerden me om op Facebook om gebeden te vragen, en zoveel lieve zielen zonden me liefde en genezing. Nadat ik gekalmeerd was en mijn centrum weer had gevonden, herinnerden zij me eraan dat er deze dagen een energie door mij heen stroomde die wonderen voor anderen creëert. Ik liet toe dat het begon te stromen en een schroeiende hitte brandde door het midden van mijn voet. De plaats werd helderrood en het voelde alsof mijn voet in brand stond. Hitte en pijn schoten door de teen en onmiddellijk voelde ik me veel beter. In plaats van dat het aanvoelde als een breuk van drie dagen oud, voelde het aan als een breuk van na een paar weken van genezing. Ik ga nog steeds voor een volledig wonder!
Zo kan het leven glorieus zijn of uitdagend, maar op ieder moment krijgen we een KANS, en de KEUS om het volgende te creëren. Ik ga wat tijd besteden om voor Oudejaarsavond mijn wensen/creatielijst voor volgend jaar te maken. Bij de slag van twaalf uur denk ik dat ik ga doen wat de engelen adviseerden en me focussen op het licht dat ons allen verbindt. Alles bij elkaar bestaat er geen grotere vreugde dan de waarheid te voelen van wie we zijn, individueel en collectief als Eén.
Ik wens jullie allen een gezegend en magisch Nieuw Jaar! Mogen jullie het licht voelen dat jullie zijn op altijd uitbreidende manieren!
Ann 


©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten