vrijdag, december 06, 2013

Ann Albers - Advent Kalender 6.12.2013


Advent Kalender van Ann Albers
6 December 2013

Gedachte voor de Dag: 
Vandaag is St. Nicolaas dag. Sint Nicolaas, een bisschop van de vierde eeuw van de stad van Myria in wat nu Turkije is. Hij stond bekend om zijn grote vriendelijkheid en zijn goedgeefse hulp aan diegenen in nood. Traditionele feestvieringen van Sint Nicolaas omvatten in Noord Europa het achterlaten van geschenken in de schoenen van de kinderen. Laat vandaag een kleine traktatie voor iemand achter - een kop koffie voor een collega, een briefje van waardering voor je partner, een paar speciale snoepjes in iemand z'n schoen…

Gebed voor de Dag: 
Lieve God, dank u wel voor mij toe te staan om Uw gulle geschenken met anderen te delen. Help mij te herinneren dat vriendelijkheid ook een geschenk is, en dat soms de geschenken die helemaal niets kosten de beste zijn. God help mij te herinneren dat ik gaven en talenten heb om met de wereld te delen! Help mij om mijn Licht helder te laten stralen.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten