zaterdag, juni 22, 2013

Ann Albers en de Engelen, week 26, 2013


Ann Albers en de Engelen
"In Jullie Hart zullen Jullie de Sleutels naar het Koninkrijk van de Hemel Hier op Aarde Vinden"
Juni 2013 - Week 26

Onze lieve vrienden, wij houden heel veel van jullie.
Het leven hoeft niet moeilijk te zijn, in werkelijkheid, willen jullie simpelweg gelukkig zijn. Jullie willen de Liefde voelen welke in de gehele schepping bestaat. Jullie willen de kwaliteiten van jullie ziel tot uitdrukking brengen en jullie geschenken en talenten met anderen delen. Jullie willen gezien, erkend en gewaardeerd worden voor de Liefde die jullie werkelijk zijn.
Jouw ziel weet precies hoe de Hemel op Aarde te creëren want het weet dat de Hemel geen plaats is, of een collectie van dingen, maar eerder een natuurlijke staat van zijn waarin jij je met God, met jouw eigen hart en de gehele Schepping verbonden voelt. "In" de hemel, ervaar jij jouw uniekheid terwijl je tezelfdertijd jouw eensgezindheid met de Liefde, welke beneden de gehele Schepping ligt, kent en ervaart. Er wordt van jullie gehouden, er wordt voor jullie gezorgd en jullie worden begeleidt.
Alles dat je op de Aarde zoekt is iets dat je waarneemt en zal jou het gevoel geven van geliefd te zijn. In werkelijkheid wordt er al van je gehouden! Als je een nieuwe auto wilt, dan voelt het hebben hiervan aan als liefde. Als je een relatie wilt is het omdat je liefde wilt voelen en delen. Als je meer geld wilt is het omdat je dingen wilt doen die aanvoelen als liefde, dingen delen die aanvoelen als liefde, of het gevoel van veiligheid hebben, wat aanvoelt als liefde.  
Hier is het goede nieuws dierbaren! Jullie hoeven niet te wachten op jullie dingen, jullie situaties, of jullie erkenning van de wereld om liefde te voelen. Jullie hebben die liefde binnenin jullie zelf zitten. Jullie kunnen het aan jezelf geven. Je kunt op ieder gegeven moment in de tijd je hart binnengaan en aan jezelf vragen, "Hoe kan ik hier en nu meer liefde naar de oppervlakte in mijn leven brengen, gezien de hulpmiddelen die ik momenteel heb?" Je zult een antwoord krijgen. Soms is het antwoord zo eenvoudig dat het onbelangrijk lijkt te zijn, en toch IS iedere handeling van liefde voor het zelf of iemand anders liefde, dierbaren. En liefde is een trilling die jullie allemaal zoeken.


Hoe meer liefde je naar het oppervlak brengt, eerst innerlijk, dan in jouw eigen leven, dan in de levens van anderen, hoe meer het op schitterende manieren naar jou terug gereflecteerd zal worden. De dingen, relaties, en situaties die jou ware vreugde brengen zullen gemakkelijk naar jou toegebracht worden en de rest zal wegvallen. Je zult leren om in het moment te leven, jouw eigen hart te vertrouwen, en te vertrouwen dat er een hogere macht is die waarlijk van jou houdt. Je zult, één moment per keer, die trilling van de Hemel op Aarde ondervinden.
Dus nu meteen, direct na het lezen van deze zin, vraag aan jouw eigen hart? Wat kan ik doen om meer liefde naar het oppervlak in mijn eigen leven te brengen, hier en nu, gezien de tijd, de energie, en de hulpmiddelen die ik heb … op dit moment? Vertrouw dat. Handel ernaar. Wees er één mee. Doe dit vaak, dierbaren, want in jullie hart zullen jullie de sleutels naar het koninkrijk van de Hemel hier op Aarde vinden.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen 

Bericht van Ann
Hallo allemaal,
Ik streef ernaar om in ieder moment via het hart te leven, en hoewel ik het aardig goed doe, schijnt het dat er altijd diepere niveaus van luisteren zijn, de stroming van het universum vertrouwen, en meer vreugde vindend wanneer ik dat doe. De Hemel wordt waarlijk één moment per keer gevonden.
Mijn recente "kantoordag" was gewoon één meer voorbeeld hiervan. Er lopen enorme hoeveelheden aan energie door mijn lichaam heen, en ik heb enorme voornemens gehad om naar een ongelooflijke staat van gezondheid, levendigheid, welzijn en volmaakte uitlijning terug te keren. Ik ben gereed om me 100 % wonderbaarlijk in dit lichaam te voelen, en de wonderen om dit te vergemakkelijken hebben zich in een rap tempo voorgedaan.
Dus het was niet al te verrassend dat hoewel ik voornemens had om geluidsbestanden van mijn recente klas op een recente kantoordag te editten, ik de drang kreeg om in plaats daarvan naar Dr. Shawn Warwick toe te gaan die een ongelooflijke chiropractor en energiewerker is. Ik voelde me behoorlijk goed om mee te beginnen maar wist beter dan een dergelijk sterk gevoel te negeren. Dus daar ging ik. Ik lag gedurende twee uren op zijn tafel terwijl hij binnen kwam en weer naar buiten ging en mijn energiegebied aanpaste totdat de stroming ongelooflijk sterk was. Ik wist nog steeds niet waarom ik daar was, maar ik ging daar weg terwijl ik me geweldig voelde.
Ik ging naar huis, nog steeds met de bedoeling om iets van het werk gedaan te krijgen, maar het gevoel om in de Vlindertuin te gaan zitten was overweldigend sterk zodat ik me wederom overgaf. In plaats van te werken, zat ik in stilte te midden van deze prachtige schepselen en ervoer een diepe, wakende twee uur durende meditatie. Ik kwam thuis en voelde me zelfs meer ontspannen, vreedzaam, en aanwezig, zonder ook maar een hint te hebben over het waarom mijn dag voor mij gereorganiseerd werd om me zo diepgaand te ontspannen.
Het antwoord kwam de volgende dag, toen ik plotseling opstond om te lopen en mijn linker knie op slot sprong in zo een schreeuwende pijn dat ik op de vloer neerviel! Vreemd genoeg, voelde ik helemaal geen angst. Iets in mij wist dat mijn intenties om mijn lichaam opnieuw uit te lijnen bezig waren vervuld te worden en dit was gewoon niet het meest gracieuze deel van de oefening! Dus daar lag ik, zoals een insect die op z'n rug ligt, met mijn knieën gebogen en omhoog stekend in de lucht, nadenkend over mijn volgende beweging! Ik wist dat als ik zou proberen te lopen ik iets in mijn knie zou scheuren, dus riep ik gewoon mijn engelen op en de genezers die ik kende en wachtte op inspiratie. Plotseling kreeg ik de drang om naar de dichtstbijzijnde stoel toe te gaan. Ik kon mijn been niet strekken zonder ondraaglijke pijn, dus waggelde ik als een eend, bereikte de stoel, en trok mijn been in een positie die gewoon goed aanvoelde. Ik zat daar ietwat buiten adem en geduldig te wachten op meer begeleiding, toen ineens, "POP!" Ik voelde ofwel mijn knieschijf of een pees terug knappen in een nieuwe en veel comfortabelere plaats. Ik stond op en liep gemakkelijk, en voelde me meer uitgelijnd en gebalanceerd dan ik in jaren gedaan had! Nog beter, een enkel die jarenlang ietwat vastgezeten had bewoog nu soepel. Mijn gebed voor de uitlijning was volledig beantwoord, en alle ontspanning van de voorgaande dag stond mijn lichaam toe in/naar een nieuwe positie te verschuiven zonder een kwetsuur. Plotseling voelde ik me als een marionet met al mijn pezen en gewrichten die terug sprongen in/naar een nieuwe plaats!
De "luisteren" oefeningen waren echter nog niet voorbij! Ik moest boodschappen doen tijdens mijn lunchpauze dus sprong ik in de auto. Zelfs voordat ik de afrit verliet vertelde iets me om aandacht te schenken aan het feit dat mijn auto "bonkend" aanvoelde. Ik had onlangs nog lucht in de banden gedaan, maar het gevoel om hen na te laten kijken wat dermate sterk, dat ik de plannen veranderde, me overgaf aan het feit dat mijn boodschappen mogelijk niet gedaan zouden kunnen worden en reed naar de bandenwinkel. "Het was een goede zaak dat U hier naartoe kwam!"vertelde de monteur mij. "Deze banden zijn zo ver versleten dat zij zelfs niet meer veilig zijn!" Binnen enkele minuten, plande hij een afspraak in om mijn banden een paar dagen later te vervangen. Ik reed weg, deed mijn boodschappen, en had tijd om te eten net voordat mijn cliënten van de middag arriveerden!
Ik had in echte moeilijkheden kunnen zijn als ik me niet ontspannen had de dag voordat mijn knie opnieuw uitlijnde. Ik had een gewrichtsband of pees kunnen scheuren als ik stijf was geweest. Ik had in echte moeilijkheden kunnen zijn als ik het gevoel genegeerd had om mijn banden na te laten kijken, In plaats daarvan, sta ik meer rechtop, is mijn auto weer veilig om mee te rijden, en alles werd volbracht in God z'n tijd.
Dus deze week, vertrouw deze stimulansen binnenin jou, zelfs wanneer je geen idee hebt over waarom zij er zijn. De Schepper houdt van je. Jouw engelen houden van je. Je hebt een team in de Hemelen die al het mogelijk in hun macht doen om jou te begeleiden om een meer vreugdevol en gratiegevuld leven te leven. Het is ons werk om eenvoudig aanwezig te zijn voor onszelf, om te luisteren naar onze harten en de begeleiding en om te vertrouwen.
Heb een hemelse week!
 Ik houd van jullie allemaal,
 Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten