zondag, mei 19, 2013

Ann Albers en de Engelen - Week 21, 2013


Ann Albers en de Engelen
"Plaats Meer JIJ in Jullie Levens"
Mei 2013 / Week 21
Onze lieve vrienden, wij houden heel veel van jullie
Jullie levens, dierbaren, waren nooit bedoelt om een dans met de overleving te zijn, maar eerder een dans van de expressie waarin jullie je licht toestonden helder te stralen en daarom in de grote puzzel te passen van het leven hier op jullie planeet Aarde. Een ieder van jullie heeft bepaalde gaven en talenten die op ieder moment in jullie leven gebruikt kunnen worden, ongeacht in wat voor werk jij jezelf bevindt, of zelfs als je zonder werk zit.
Het is een handeling van zelfliefde om deze gaven en talenten tot uitdrukking te brengen. Misschien ben je iemand die goed kan luisteren. Misschien geef je goed advies. Je zou een genezer kunnen zijn, een artiest, een hergebruiker, een wielrenner, een atleet, een leider, een spreker, een schrijver, een moeder, een vader, liefhebber van het leven, reiziger, enzovoorts. De lijst gaat verder! Neem de tijd om na te denken over de dingen waar de mensen jullie tijdens jullie levens een compliment over gemaakt hebben. Neem de tijd om na te denken over wat jouw hart vreugde brengt. En dan, dierbaren, geen excuses meer! Begin de dingen te doen die jou vreugde geven. Begin de gebieden van interesse in jouw leven te onderzoeken, ook al is het van de kleinste afmeting. Misschien ben je een moeder met weinig overgebleven tijd en nochtans verlang je ernaar om een artiest te zijn. Doe aan kunst met jouw kinderen! Misschien ben je een man die naar werk zoekt om jouw familie te kunnen onderhouden maar geef jij om het milieu. Bied je vrijwillig aan om eenmaal per maand een gebied schoon te maken. Het is in het doen van de dingen waar je van houdt dat je een trilling creëert die tegen het universum zegt, "Ik ben waardig voor mijn eigen tijd! Ik heb iets bij te dragen. Ik heb iets dat mij vreugde geeft!" In deze vreugdevolle ruimte stuur je een baken uit en het universum, door diens ware ontwerp zal meer vreugde naar jou terugsturen!
Dierbaren, doe jezelf niet tekort … van jullie zelf! Plaats meer JIJ in jullie levens. Plaats meer vreugde in jullie levens, al zal het in de kleinste afmeting zijn. Als je een gever bent maar het je niet kunt veroorloven om te geven, vindt mensen die dat kunnen en stem hen overeen met ontvangers. Of laat een muntstuk achter in de levensmiddelen winkel en zegen het. Iemand die in nood zit voor een teken van Gods liefde zou geïnspireerde hoop kunnen krijgen van dit ene onbaatzuchtige geschenk. Het is niet de kwantiteit van jouw acties die tellen, maar eerder de graad van authenticiteit waarmee zij ontvangen worden, want dat is waar je een energie uitstuurt de wereld in, en daarvoor ontvang jij de eerlijke echo.


Dierbaren, wij houden van jullie! JIJ. De echte jij. De authentieke, geweldige, prachtige, beminde en gekoesterde jij. Plaats meer JIJ in jullie levens deze week en zie hoe de dingen beginnen te veranderen!
God Zegent Jullie. Wij houden heel veel van jullie.
 -- De Engelen 

Bericht van Ann

Hi iedereen,
Ik heb heel veel 'mij' in mijn leven gehad de laatste tijd. Dat betekend dat er een heleboel dingen gaande waren omdat ik van mijn werk houd, ik houd ervan om mijn klassen te onderwijzen, en de laatste tijd hield ik van de ervaring van het lang en intens kijken met Braco, de genezer waar ik over gesproken heb. Genezer zou niet de meest accurate term hoeven te zijn. Ik zeg dat hij een stemvork is die jou doet laten resoneren met het hoogste licht dat je op dat moment kunt bereiken.
Dus hoewel ik mij voor moest bereiden op mijn klas deze week, nam ik toch nog twee dagen om hem persoonlijk op te zoeken en enige tijd om de live-streams op het internet te doen. Het is Maandag dat ik dit schrijf en ik weet dat ik een boordevolle week voor me heb liggen. Ik weet ook door mijn hart op alle manieren te eren, dat de klas beter zal zijn dan dat ik het had kunnen maken als ik dat niet gedaan zou hebben! Want welbeschouwd, is het een klas die gaat over zelfliefde, en het beoefenen wat ik predik geeft me het vermogen om met een grotere authenticiteit te onderwijzen.
Het nam een lange tijd voor mij om oude gewoonten af te leren. Ik moest leren om zorg te dragen voor mijn eigen vreugde en welzijn zodat ik in staat zou zijn om op diepere en meer authentieke manieren dienstbaar te zijn. Toen ik dacht dat ik de gehele dag honderden e-mails moest beantwoorden in iedere minuut aan vrije tijd, kreeg ik honderden e-mails. Toen ik bij zinnen kwam en besliste om slechts een paar keer per dag terug te antwoorden wanneer ik daar zin aan had, toen kreeg ik aardigere en minder e-mails. Toen ik dacht dat ik zeven dagen per week moest werken, deed ik dat, en raakte opgebrand. Toen ik naar de engelen luisterde en een paar stappen terug deed, werd mijn leven weer normaal, de rekeningen werden nog steeds betaald, en nu vindt ik andere manieren om aan de wereld bij te dragen door inspiratie dat mij onmiddellijk terug inspireert.
Bij tijden neemt het meer afleren van oude gewoonten om meer JIJ in jouw leven te plaatsen. Je moet beslissen dat je gelijk bent aan ieder ander. Je moet je herinneren dat God net zoveel van jou houdt als van ieder ander. Je moet een beslissing maken om op manieren te vertrouwen zoals je misschien nog niet eerder vertrouwd hebt, dat als je misschien iets anders gaat doen in plaats van de taken die voor je liggen, zullen zij later gemakkelijker gaan! Of als je zegt "nee" tegen iets dat je echt niet wilt doen, dan zal het prima met iedereen zijn. Echte vrienden zullen blijven; anderen zullen wegvallen wanneer jij meer JIJ bent. De grootste dienstbaarheid wordt bereikt wanneer je vanuit het hart dienstbaar bent, niet vanuit een angst dat je een slecht persoon bent als je dat niet bent.
Dus probeer om te kijken deze week of je een beetje meer jij in jouw leven kunt plaatsen. Door dat te doen, zal je ontdekken dat de dingen uiteindelijk meer soepel zullen stromen. Je zult de mensen aantrekken die echt bij je horen, en je weet maar nooit … het zou zomaar ook kunnen leiden naar diverse soorten van ideeën over nieuwe carrières. Ik had de bedoeling niet om met engelen te praten. Het was eenvoudig het onderzoeken van mijn eigen interesses dat ik daar eindigde. Vaak zie ik mensen die een onderneming opstarten welke eens hobby's in de keuken waren, of zij ontmoeten toekomstige werkgevers terwijl zij vrijwilligers zijn bij dingen waar zij van houden om te doen. Het universum houdt van liefde, en als je ervoor kiest om jezelf te eren zal je de eerlijkste echo terug krijgen op een miraculeuze manier!
Heb een fantastische week,
Liefde en knuffels,
 Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten