zaterdag, november 17, 2012

Orbwolk - "Kunstwerken" 17-11-2012

Orbwolk - "Kunstwerken"
 
17 November 2012 - Cobie de Haan
 
 
Hallo vrienden,
 
Nadat het fotograferen van Orbs over was gegaan in Orbwolken en ik ook ontdekt had dat ik daar, min of meer, mooie 'kunstwerken' van kon maken, die mij op een Multidimensionaal Niveau het één en ander lieten zien, en je bewustzijn daarin dus ook traint, was ik 'verslaafd' geraakt aan het vastleggen op de gevoelige plaat van deze wolken.
Ja, er bestond en bestaat nog steeds een communicatie tussen hen en mij. Zoals ik jullie verteld heb zijn dit mijn gidsen, of misschien ook wel zielen die even 'aan komen wippen'. Dat is nog steeds niet echt duidelijk voor mij, maar ik ben ervan overtuigd dat het niet lang meer zal duren voordat ik dit precies weet.
Het zijn toch wel merendeels gezichten die ze laten zien in deze 'Wolken'. Mensachtig of Buitenaards en soms ook reptiel of dierachtig. Daarnaast kom ik ook afbeeldingen van honden en katten tegen. De gewone huis-tuin en keuken kat zal ik maar zeggen, maar ook de Wilde kat kom ik zo nu en dan tegen. Echter dit kunnen ook tekenfilm-achtige hond of katachtigen zijn… Maar daar ga ik nu niet dieper op in.
Zoals ik eerder verteld heb worden de orbwolken in lagen opgebouwd. Wanneer je er eens rustig voor gaat zitten en er min of meer op een meditatieve manier naar kijkt, zie je dat de (in mijn geval) gezichten op diverse lagen onderscheiden kunnen worden, maar ook vloeien zij van het ene gezicht in het andere over. Wanneer jouw bewustzijn hier helemaal voor openstaat, zal je verbaast zijn over wat je allemaal ziet.

Ik had eerder beloofd enkele voorbeelden aan jullie te laten zien. Ik heb er een paar van begin augustus uitgezocht, want toen zaten er een paar prachtexemplaren tussen, en in een periode van 5 dagen kreeg ik ook heel veel orbwolken voor de lens. Ik denk dat ik inmiddels vast kan stellen dat de energieën ook een bepaalde invloed hebben op het manifestatievermogen van onze vrienden, want gisteren waren de energieën 'zwaar'. Ik persoonlijk had een bijzondere moeizame dag, en voelde hoe mijn anders toch verhoogde staat van bewustzijn niet aanwezig was, totdat ik de lagere gevoelens bewust erkende, hen zegende en hen terugstuurde naar de bron voor transmutatie. Gaia liet weer heel veel via haar Lichtwerkers, Lichthouders en Sterrenzaden los, denk ik dan maar. Maar dit kan natuurlijk ook het menselijk collectief zijn.
Nadat ik dit dus gedaan had, was het vervelende gevoel helemaal verdwenen…., het was gewoon wonderbaarlijk te noemen. Dus gisterenavond zag ik wel orbwolken in de lucht hangen in de lichtbundel van de flitser van de camera, maar ik kon ze nauwelijks waarnemen op de foto. Ze waren extreem vaag gisterenavond. Het was trouwens ook roetkoud dus ik was ook snel weer in huis……
Nou, hier een paar leuke 'kunstwerken' van onze vrienden. Je ziet de originele foto dus, en dan de samenstelling van het 'kunstwerk'. Wat ook duidelijk naar voren komt hoop is, is dat er zowel rechtop als ondersteboven heel veel in gezien kan worden. Maar uiteraard hoef je niet diepgaand hierop in te gaan. Alleen genieten van wat er met zo'n wolk gedaan kan worden is ook heel mooi....
Liefde en Licht,
Cobie
Ps. Wanneer je dus op het plaatje klikt ga je naar een grote afbeelding.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten