maandag, november 26, 2012

Orbs fotografie van zaterdag 24 November

Orbs in de Mist van zaterdag 24 November

Ik had het nog niet eerder gedaan en afgelopen zaterdag 24 November was het dan toch eens mistig hier waar ik woon en ik nam mijn kans waar. Het resultaat was verbluffend......
 
 
Eenheidsbewustzijn komt er in mijn gedachten naar boven als ik dit zie, en ook..... Zouden we dit zo ook inademen? Als dat zo is dan leven we dus al in eenheidsbewustzijn, alleen onze trilling is nog te laag om dat (zonder een camera) waar te kunnen nemen. Maar ja, daar staat tegenover dat dit ook wel weer net een paar 'trillingen' hoger kan zijn allemaal dan wij dat zijn....
 
Ohw....gedachtenkronkels, gedachtenkronkels.........
 
Als je even doorklikt zie je uitvergrotingen van de linker- en rechterhoek op een andere pagina, dan nog wel even op die vergrotingen klikken.....



Ook had ik vanavond weer foto's staan te maken, en ik had weer een paar prachtige orbwolken. Toen ik op wilde houden met fotograferen, zei ik zo... "Nou, voor deze laatste.... Geef me alles dat jullie hebben....."
 
 Ga snel kijken... Het laat duidelijk zien dat de communicatie tussen ons direct is.....
 
 
-----

 
======
 
Laatste foto van 26-11-2012
 
 
-------
 
Hier is de compositie van het geheel.......
 
 

 
 
Liefde en Licht
Cobie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten