zondag, oktober 21, 2012

Het Fotograferen van Orbs.....

Het Fotograferen van Orbs
 

Orbs fotograferen doe ik al vanaf begin juni 2012. In de tijd dat ik dit nu (bijna iedere avond) doe heb ik veel door het oog van de camera gezien, en ook veel geleerd.
 
Ik wil graag die diverse ervaringen met jullie delen.
 
Orbs worden gefotografeerd met een Digitale Camera. De beste resultaten krijg je wanneer het donker is. Je zet de camera op vol automatisch en zorgt dat het flitslicht het ook doet en dan knippen maar.
 
Wat je er inmiddels mogelijk ook over gelezen mag hebben, voor mij staat het vast dat Orbs intelligente wezens zijn. In feite, zijn zij wezens vanuit de Hogere Rijken. Zij zijn onze vrienden, familie, zielgroep, leraren, gidsen, engelen ...... Hoe je ze ook noemen wilt. Al het andere dat erover dit 'fenomeen' verteld wordt, is naar mijn bescheiden mening "onzin". Ik communiceer met hen, en weet gewoon dat zij degenen zijn die mij tijdens dit leven volgen en helpen. Bevriende zielen dus.
 
Over het algemeen laten Orbs zich zien zoals hierboven staat afgebeeld. Fel verlicht met een aura, en zij laten zich in diverse kleuren en afmetingen zien. Er zijn echter ook orbs die niet zo heel helder te zien zijn, maar slechts een beetje vaag, desalniettemin zijn ze er wel. In deze specifieke orbs zijn dan ook vaak vrij duidelijk figuren te zien, zoals gezichten van mensen of dieren. Ik weet niet of één enkele orb ook één enkele ziel is of dat zij bestaan uit een groep zielen. Bij de fel verlichte orbs is het vrij moeilijk om iets te zien, maar het kan ook zo zijn dat er een soort van 'uitstralings aura' te zien valt waarin een gezicht te ontdekken valt.
Uiteraard zag ik dat alles in het begin helemaal niet, totdat de manifestaties begonnen te veranderen, ze wilden een stapje verder gaan. Maar daar vertel ik later wel over. Ik wil nu eerst het één en ander laten zien van de beginperiode.
Onderstaande foto, is de foto waar de orb op staat die bovenaan dit artikel geplaatst is. Duidelijk zijn ook de ietwat 'zwakkere' orbs te zien. (Wanneer je op een foto klikt, kan de foto in een groter formaat bekeken worden)

 

Hieronder volgen nog een paar foto's met daarop uitvergrotingen van de orbs.
 
 
=====
 
 ======
 
Orbs bestaan dus in verschillende kleuren zoals: diverse tinten blauw of groen, baksteenrood, roze, lila, geel, oker, grijs, wit, bruin en ga zo maar door. Je hebt ze van piepklein naar behoorlijk groot. De grootste tot nu toe was ongeveer de vuistgrote van een klein kind.
 
Maar ze laten zich niet altijd als een ronde orb zien, ze komen in allerlei vormen en maten. Hieronder zie je er eentje die dermate snel beweegt dat hij een 'uitroepteken' weet te manifesteren. De vergroting van diezelfde 'orb' staat eronder.
 
 
======
 
====
 
En ik kreeg op een gegeven moment ook dunne lichtstrepen, of zoals hieronder, insectachtige lichtmanifestaties.
 
 
====
 
Deze kwam echt heel dichtbij de lens van de camera... Duidelijk wordt zo in ieder geval wel, dat het hier geen echt insect betreft.

De volgende stap voor mij was, dat ik ontdekte dat in regenbuien de Orbs zich, zogezegd, uitleven. Ik heb daar een theorietje over, maar of dat de reden is weet ik niet. Wanneer het regent dan vindt er een reiniging plaats. De energieën zijn hoog in ieder geval, en misschien vinden ze dat prettig en 'dansen' ze erop/ermee... of ze helpen met de reiniging... Zoiets in ieder geval. In ieder geval, fotografeert dat wel leuk......

 
======
 
 
En voordat je denkt..., dat zal de regen wel zijn... Nee, regen toont zich op foto's namelijk niet als druppels en zij laten ook geen opwaartse beweging zien. Alle stipjes en rondje en langerekte lichtpilaren, gekleurd of niet....., zijn onze vrienden. Regen laat zich op een foto zien als een langgerekte streep..., en dan ook nog alleen overdag....
 
 
Nog een spectaculaire foto van orbs in de regen.
 

===
 

Rechter bovenhoek uitvergroot......
En de, zoals ik ze noem, engelenorb uitvergroot.
 
Deze laatste bestaat uit drie orbs tezamen. De middelste wordt vergezeld door twee ander orbs, die de vleugels van een engel voor zouden kunnen stellen. In het begin noemde ik de witte 'komeetachtige' orbs, engelen, en meteen kreeg daarop begon ik deze variatie voor de lens te krijgen.
 
Ze zijn niet dom, helemaal niet dom... Hieronder een foto van regen overdag, en een aantal orbs wensten een 'insecten manifestatie' te laten zien... Ze zochten daarvoor een perfecte plaats uit......
 

=====
 

Mooi hè?
 
Ja, jullie kunnen begrijpen dat ik laaiend enthousiast was geworden en maar doorging met fotograferen in de nachtelijke uren... Echter op een gegeven moment, moest ik weer iets meer gaan zien en begrijpen.... De Orbs begonnen 'wolken' te manifesteren.
 
 
======
 
 
Maar dat is een verhaal voor een volgend artikel... Geloof me maar rustig dat dit geen rook, mist of wat dan ook is. Dit zijn orbs die heel snel heen en weer bewegen of trillen, terwijl ze zichzelf voor de lens van de camera zichtbaar laten zijn.
 
21 Oktober 2012 - Geschreven door Cobie de Haan.  

12 opmerkingen:

  1. super handig artikel! maar als je er nou eentje wilt fotograferen moet dat dan binnen of buiten? en kan het ook met je mobiele telefoon of alleen met een camera??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Juliette,

      Je krijgt de beste resultaten buitenshuis. Binnen kan het ook wel, maar dan zijn ze vaak erg vaag te zien, en je moet, tenminste zo was het bij mij, in het donker in huis gaan zitten en dan maar zien of je er iets op krijgt. Dus buitenshuis als het donker is fotograferen.

      Ik weet niet of je mobiele telefoon een digitale camera heeft. Dat zou je even voor jezelf na moeten zoeken, maar anders is een digitale camera, uiteraard met flitslicht, want dat is wel een vereiste erbij, het juiste gereedschap om Orbs te fotograferen.

      Bij mij was het mijn persoonlijke Team dat zich liet zien, en dan ook welwillende zielen/entiteiten die er graag aan mee wilden werken om je de ervaring te geven dat er nog veel meer bestaat dan het blote oog ons laat zien.

      Veel succes,
      het is beslist een spannend en leuk avontuur!!

      Verwijderen
    2. Hoi juliette ik persoonlijk film met me telefoon, dan kan je ze ook zien maar dat doe ik wel met de flits aan,met foto's maken met telefoon lukt het niet
      Groetjes bianca

      Verwijderen
  2. ik heb gemerkt dat ze snel te fotograferen zijn als je s,avonds eerst met een hand even hard wrijft tegen je kleding zodat je hand warm en "geladen"is en dan houd je je hand in de nachtelijke lucht en maak dan een foto waarop je hand te zien is en doe dit een paar keer en wat je dan zult zien ,zal je verbazen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo

    Hele mooie foto's.

    Ik had een keer orbs gefilmd toen ik aan experimenteren was met Telekinese.
    Was in staat om met mijn Chi een blaadje te laten draaien.
    Je zag toen orbs voorbij schieten

    Hierbij mijn YouTube kanaal waarbij de filmpjes te zien zijn.

    https://youtu.be/zl7gLe9Xwqg

    Gr
    ZaZen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het normaal dat bijna elke avond (nacht) orbsen rond mijn huis vliegen? Heb namelijk onlangs beveiligingscamera’s gehangen en opeens kreeg ik door dat er een grote activiteit van orbsen voor mijn camera’s te zien waren. Ben namelijk al een lange tijd bezig met het spirituele daarom had ik het direct door dat het orbsen zijn. Deze orbsen, en tot nu toe 2 keer een engelenorbs, heb ik kunnen filmen zodat ik het kan bewijzen dat het hier rond mijn huis bijna elke dag een mooie vertoning is.🙂
    De vraag is, wat betekend het dat, orbsen en al 2 keer een engelenorbs zich laten zien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      Orbsen zijn er altijd. Het is maar net of zij verkiezen om zich te vertonen of niet. Dat jij ze nu op deze manier mag waarnemen heeft uiteraard een mening, en dat je spiritueel jezelf aan het ontwikkelen bent, dat weten zij ook. Deze orbs die je ziet hebben zich tot doel gesteld om je verder te helpen op het pad van je ontwikkeling. Ze geven een duidelijk teken van dat er meer is tussen hemel en aarde, om het zo maar eens uit te drukken. Een stukje bewijs, zo je wilt, want wij mensen hebben dat gewoon nodig.

      Ze komen nu eerst op deze manier met je in contact, en misschien ... en dat kan ik dus niet met stelligheid zeggen, willen ze op een later tijdstip nog een ander contact met je bewerkstelligen. Dat ze je de engelenorbs laten zien is altijd een teken dat het 'goed volk' is en dat je ze niet hoeft te vrezen.

      Het kan een voorbode zijn dat 'ze' intensiever met je aan het werk gaan. En met 'ze' bedoel ik je hogere zelf en spiritteam. Dat hoeven niet per se deze orbs te zijn, zij kunnen namelijke samenwerken met een groep 'spirits' die zich alleen bezighouden met zichzelf te manifesteren voor het oog van de camera...

      Dus ben blij, en speel er eens mee ... Ze 'horen' je gedachten altijd. Praat met ze en daag ze eens uit over het één of ander. Test wat, en misschien komen ze erin tegemoet.

      Veel plezier!

      Verwijderen
  5. Ik zie de laatste tijd sinds ik er op let 's avonds verschillende lichtjes door lucht vliegen. Sommige gaan echt heel snel. Ze zijn echt een stuk minder helder dan de sterren maar toch als ik ze wil zien zie ik er een paar. Alleen ik zie ze nooit langer dan 10 sec en ze vliegen ook bijna nooit in een rechte lijn. Wat zouden dit kunnen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het niet weten eigenlijk.... Ik zie ook wel eens van die lichtjes, maar altijd in een rechte lijn. Dat kunnen satellieten zijn, maar ook onze sterrenvrienden. Soms geven ze een power-up, dan worden ze heven heel helder, en soms wel eens langer dan even...

      Misschien kan je proberen of dit iets is dat specifiek voor jou is? Dat je probeert er via je gedachten mee te praten en hen uit te nodigen terug te komen, of zich langer te laten zien?

      Maar een echt antwoord heb ik niet voor je...

      Verwijderen
  6. Sinds kort zie ik ook engelenorbs voor mijn deurcamera. Eerst een bolletje, maar nu met vleugels en vliegen en rustig bij.
    Na het lezen van al die theorieën, ben ik nu bewust aan het terugkijken naar de video's die vanzelf worden opgenomen. Weet iemand wat deze verschijning betekent?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Shell,

      Zoals ik wel eerder verteld heb, kan er contact gezocht worden. Ze proberen bij jou een reactie uit te lokken/je interesse te wekken. Een engelen-orb kan zijn om je de juiste richting van het goede op te laten denken. Dat ze dus geen duistere entiteiten zijn... De deurcamera is voor hen de ideale gelegenheid om hun aanwezigheid kenbaar te maken. Het is jouw spiritteam die vermoedelijk contact zoekt.
      Je kunt dit uit gaan testen zelfs door met hen te gaan praten. Dat kan je via je gedachten doen, dus gewoon stil. Of dat je spreekt. Vraag hen iets waar zij iets mee kunnen... Misschien kan je hen vragen twee engelen-orbs te laten zien. Of als je iets specifieks vraagt en ze zijn het er mee eens, dat ze een uitroepteken laten zien. Maar misschien, en dat heb ik zelf nooit uitgeprobeerd... kunnen ze een duimpje omhoog of omlaag laten zien. Ze kunnen vele vormen aannemen.

      In ieder geval, dit is een hele mooie manier om ons te laten weten dat de geestelijke of ongeziene wereld overal om ons heen aanwezig is. Ze zijn beslist niet ver weg... Wij kunnen hen alleen niet waarnemen. Onze ogen zijn daarop niet aangepast, maar bij sommige mensen kunnen de ogen wel aangepast zijn. Het is maar net wat voor een communicatie opgestart wordt en hoe het allemaal, voorafgaand aan het geboren worden hier op Aarde, afgesproken werd onderling.

      Verwijderen